رئیس‌کل دادگستری استان خوزستان از زندان آبادان بازدید کرد

رئیس کل دادگستری استان خوزستان با حضور در زندان آبادان ضمن بازدید از قسمت های مختلف این ندامتگاه با زندانیان به صورت چهره به چهره دیدار و به مشکلات قضایی آنان رسیدگی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خوزستان، دکتر علی دهقانی با همراهی روشن روان رئیس دادگستری و زندی دادستان آبادان از قسمت‌های مختلف ندامتگاه این شهرستان بازدید، با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان، اشتغال و حرفه‌آموزی زندانیان، گفت: اقدامات زیرساختی جدید در این ندامتگاه علاوه بر رعایت حقوق شهروندی زندانیان، زمینه درآمدزایی آنان را نیز فراهم ساخته است.

رئیس کل دادگستری استان سپس با زندانیان حوزه‌های قضایی آبادان، خرمشهر و دشت آزادگان به‌صورت چهره به چهره دیدار و ضمن اخذ درخواست‌ها و شنیدن مشکلات آنان، دستورات قضایی لازم را صادر کرد.

در این بازدید به مناسبت ایام ماه محرم و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به ۱۰۰ نفر از زندانیان رای باز، به‌مدت ۱۰ مرخصی مناسبتی اعطا شد.

بنا بر این گزارش با پیگیری رئیس عدلیه استان در پایان این بازدید و ملاقات، ۳۰ نفر از زندانیان بلاتکلیف تعیین وضعیت، هشت نفر از مرخصی منجر به آزادی بهرمند و ۱۵ نفر از مددجویان واجد شرایط نیز از ارفاقات قانونی آزادی مشروط و تخفیف مجازات برخوردار شدند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha