حجاب و عفاف یک مسئولیت اجتماعی برای مردان و زنان جامعه است

مدیرکل زندان‌های استان کرمان در کارگاه آموزشی بینش معروف ویژه کارکنان زن اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، گفت: حجاب و عفاف یک مسئولیت اجتماعی برای مردان و زنان جامعه است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، این کارگاه در آستانه عزاداری‌های محرم، با موضوع عفاف و حجاب با حضور کارکنان زن اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، زندان مرکزی و بازداشتگاه موقت، به صورت ویدئوکنفرانس با دیگر زندان‌های سطح استان کرمان، در اداره کل زندان‌های استان، برگزار شد.

مدیرکل زندان‌های استان، رئیس مرکز آموزش منطقه 5، مشاور مدیرکل و مدیر اداره خانواده و عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در این کارگاه سخنرانی کردند.

شفیعی مشاور مدیرکل و مدیر اداره خانواده و عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر، ضمن اشاره به اهمیت موضوع حجاب و عفاف در خانواده، گفت: زنان در خانواده نقش بی بدیلی دارند که یکی از آنها، الگو بودن مادران در تربیت فرزندان است.

حجاب و عفاف یک مسئولیت اجتماعی برای مردان و زنان جامعه است

دکتر رضا ذوالفعلی‌نژاد مدیرکل زندان‌های استان کرمان، ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان (ع) و تشکر از حضور کارکنان زن زندان‌های استان، در این مراسم گفت: بیش از ۱۰ آیه از آیات قرآن کریم، به مسأله حجاب و عفاف اشاره دارد. وی با بیان اینکه حجاب و عفاف یک مسئولیت اجتماعی برای مردان و زنان جامعه است، افزود: حجاب پوشش ظاهری و عفاف پوشش درونی است که لازم و ملزوم یکدیگرند.

مدیرکل زندان‌های استان، اظهار داشت: همه همکاران ما در مجموعه زندان‌های استان، چه آقایان و چه خانم‌ها، مقید به اصول دینی هستند و الحمدالله بانوان مجموعه، پوشش و شئونات اسلامی را به بهترین نحو رعایت می‌کنند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha