فعالیت ۲۶ روحانی جهادی در هیات‌های مذهبی زندان‌های اردبیل

مراکز تامینی استان اردبیل در مراسمات عزاداری دهه اول محرم از وجود ۲۶روحانی جهادی در زمینه تبلیغ ،مداحی و برگزاری دوره‌های آموزشی استفاده می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، در عمل به تفاهم‌نامه منعقده با سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه و استفاده از ظرفیت ارگان‌های فرهنگی و تربیتی در جهت توسعه جهاد تبیین در مراسمات عزاداری زندان‌ها و بهره‌مندی گروه‌های هدف از فرهنگ ناب عاشورایی تعداد۲۶ روحانی جهادی همه روزه در ۸مرکز تامینی این استان حضور فعال دارند.

فعالیت ۲۶روحانی جهادی در هیات‌های مذهبی زندان‌های اردبیل

امجدی، مدیرکل زندان‌های استان اردبیل، با اعلام این خبر افزود: در جهت ترویج فرهنگ عاشورایی، پاسخ به شبهات در ایام دهه اول محرم، برپایی کارگاه‌های امر به معروف و نهی از منکر، نهادینه‌سازی روحیه شهادت‌طلبی و ولایت‌مداری، تبیین الگوهای رفتاری ائمه معصومین(ع) در بین گروه‌های هدف، از ظرفیت فعالان مذهبی و روحانیان و مداحان جهادی در تمامی مراکز تامینی این استان استفاده می‌شود.

فعالیت ۲۶روحانی جهادی در هیات‌های مذهبی زندان‌های اردبیل

وی در ادامه تصریح کرد: هم‌اکنون هیات‌های عزاداری با عضویت حداکثری مددجویان فعال بوده و تعداد۲۶روحانی جهادی اعزامی از سوی تبلیغات اسلامی، اداره اوقاف و امور خیریه و حوزه علمیه استان و ۱۵مداح و سخنران در حسینیه و بندهای زندان مشغول اجرای برنامه‌های عزاداری ویژه این ایام هستند.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha