ارفاقات قانونی به زندانیان بیشتری اعطاء شود

درنشست دکتر افراسیاب رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراتحمد با مدیر کل زندان ها بر لزوم استفاده از تأسیسات حقوقی برای زندانیان واجدالشرایط تأکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندان های کهگیلویه وبویراحمد، رئیس کل دادگستری استان به همراه دادستان مرکز استان با حضور در دفتر منصور بیژنی مدیر کل زندان های کهگیلویه و بویراحمد بر تعامل افزونتر، اعطاء ارفاقات حقوقی بیشتر و استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان واجدالشرایط تأکید نمودند.

منصور بیژنی مدیر کل زندان ها در این نشست با تبریک انتصاب دکتر افراسیاب رئیس کل جدید داگستری در مسیرانجام تکالیف و سیاستهای قوه قضائیه برای رسیدن به اهداف پیش بینی اعلام آمادگی کرد.

وی ضمن ارائه گزارشی از انجام کارهای صورت گرفته بالاخص ارفاقات حقوقی به زندانیان واجدالشرایط عنوان داشت: انصافاً همکاری و همراهی شعب مختلف دادسراهای عمومی و انقلاب بر لزوم استفاده حداکثری زندانیان از تأسیسات حقوقی خوب و مطلوب است که امید می رود با بهره مندی از پابند الکترونیکی زندانیان بیشتری را از زندان خارج کنیم .

محبوب افراسیاب رئیس کل دادگستری نیز در این دیدارضمن قدردانی از زحمات مدیریت و مجموعه زندانیان عنوان داشت: تخصیص ارفاقات حقوقی به زندانیان در اجرای سیاستهای قوه و استفاده حداکثر دادسرا و دادگاههای عمومی از پابندهای الکترونیکی، مجازات‌های جایگزین حبس و همچنین تأسیسات ارفاقی می‌تواند ضمن کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها از میزان آسیب‌های اجتماعی خانواده‌های زندانیان نیز به طور چشمگیری بکاهد.

این مقام ارشد قضایی استنان اظهار داشت: در خصوص اعطاء رفاهیات هم سعی بر کمک و دستگیری و توجه به زندانیان البته افراد واجدالشرایط شده است اما نباید فراموش کنیم که برخی افراد که مرتکب جرائم خشن و یا اخلال در نظم جامعه می شوند را بایستی محدود و تحت نظر داشت تا امنیت عمومی مردم خدشه دار نشوند.

انتهای خبر/

اعطاء ارفاقات قانونی به زندانیان بیشتری اعطاء شود

اعطاء ارفاقات قانونی به زندانیان بیشتری اعطاء شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha