دیدار صمیمی مدیرکل زندان‌های لرستان با بازنشستگان زندان‌های استان

مدیر کل زندان‌های استان لرستان در نشستی صمیمی، با همکاران بازنشسته زندان‌های استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان لرستان عبدالمجید کشوری مدیر کل زندان‌های استان لرستان در این دیدار تعدادی از اقدامات مهم انجام شده طی سال‌های گذشته را برای همکاران سابق خود تشریح کرد.

کشوری ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره همکاران فقید زندان‌های استان لرستان گفت: در هفته قبل دو تن از قدیمی‌ترین زندانیان استان لرستان به برکت امام هشتم از قصاص و زندان رهایی یافتند.

وی با اشاره به تجربیات ارزشمند و اندوخته‌های گرانبهای همکاران بازنشسته زندان‌های استان لرستان، گفت: مجموعه مدیریتی زندان‌های لرستان آمادگی دارد تا از نظرات و پیشنهادات شما بهره کافی و وافی را ببرد و به مجموعه سازمانی ارائه دهد.

مدیر کل زندان‌های استان لرستان در ادامه از زحمات مدیران و همکاران اسبق زندان‌های استان لرستان تقدیر و تشکر کرد و موفقیت‌ها و پیشرفت‌های اخیر زندان‌های استان را در ادامه تلاش‌های آنان دانست.

دیدار صمیمی مدیر کل زندان های لرستان با بازنشستگان زندان های استان

🔸روند رو به رشد اشتغال در زندان
کشوری تصریح کرد: آمار اشتغال زندانیان استان از ۱۶ درصد در سال ۹۸ به ۶۲ درصد در انتهای سال ۱۴۰۱ رسیده و دستمزد پرداخت شده به زندانیان از ۳۶۰ میلیون تومان به ۱۳ میلیارد تومان رسیده است. در همین راستا بزرگترین کارگاه تولید فرش دستباف زندانیان کشور در اردوگاه حرفه آموزی و کار درمانی خرم آباد افتتاح شده است. همچنین ورود صنایع چوب و پرورش زنبور عسل از دیگر اقدامات صورت گرفته در حیطه اشتغال است.

🔸کاهش جمعیت کیفری
عضو شورای قضایی استان افزود: از سه ماهه پایانی سال ۹۸ تا کنون حدود ۱۸۵۰ زندانی جرائم مالی و غیر عمد با همکاری خیرین، ستاد دیه، مردم و... آزاد شده‌اند.

🔸اقدامات در زمینه بهسازی و نوسازی
وی سپس به اقدامات صورت گرفته در راستای بهسازی و نوسازی زندان‌های استان لرستان اشاره کرد و گفت: پروژه‌های زندان جدید الیگودرز، بازداشتگاه‌های کوهدشت و پلدختر در حال پیگیری است.

🔸تجهیز زندان‌ها به دوربین در راستای افزایش امنیت
کشوری با بیان اینکه مجهز سازی زندان‌ها به دوربین نقش به سزایی در ایجاد امنیت در زندان‌ها دارد، اظهار داشت: از سال ۹۸ تا کنون ۵۵۰ دستگاه دوربین مداربسته به زندان‌های استان اضافه شده و این موضوع در ارتقاء امنیت زندان‌ها مؤثر بوده است.

🔸 ارتقاء بهداشت عمومی و بهداشت فردی
مدیر کل زندان‌های استان لرستان عنوان کرد: همه آشپزخانه‌های زندان‌های استان لرستان صنعتی شده‌اند و همچنین با بروز رسانی و تجهیز موتورخانه‌ها، بصورت ۲۴ ساعته آب گرم در اختیار مددجویان قرار دارد که کمک شایانی به بهبود بهداشت فردی و بهداشت عمومی مجموعه کرده‌است.

🔸پیشتازی در مسابقات مختلف منطقه‌ای و کشوری
وی همچنین تعدادی از عناوین و افتخارات کسب شده در زمینه‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و ورزشی زندان‌های استان لرستان را در سال‌های اخیر برشمرد.

در ادامه این مراسم، بازنشستگان زندان‌های استان لرستان در سخنانی ضمن تجدید خاطره، نظرات و پیشنهادات خود را با مدیر کل زندان‌های استان لرستان در میان گذاشتند.

دیدار صمیمی مدیر کل زندان های لرستان با بازنشستگان زندان های استان

در پایان از حاضرین در جلسه با اهدای لوح تقدیر و هدیه، تجلیل شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha