رعایت حقوق شهروندی در مراکز تامینی نیاز به آموزش مستمر دارد

مدیرکل زندان‌های استان اردبیل در سفر یک روزه خود به شهرستان گرمی و پارس‌آباد ضمن بازدید از اماکن تحت پوشش و پروژه‌های در حال ساخت، با کارکنان این زندان‌ها به گفتگو نشست.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، در این سفر که معاون اداری مالی و تنی چند از روسای ستاد اداره کل حضور داشتند، امجدی، مدیرکل زندان‌های استان اردبیل ضمن قدردانی از تلاش‌های جهادی همکاران در پیشبرد سیاست‌های سازمانی گفت: یکی از مواردی که نیاز به رعایت دقیق و آموزش‌های کاربردی دارد مساله رعایت حقوق شهروندی زندانیان و مراجعین در کنار حفظ امنیت پایدار مجموعه زندان‌هاست.

وی در ادامه تصریح کرد: کار در زندان‌ها روحیه‌ای عاشقانه و جهادی می‌طلبد و لازم است برای تحقق آرمان‌های سازمان و تبدیل زندان به آموزشگاه نیکی‌ها که نقشه ترسیمی مقام معظم رهبری است دست در دست هم دهیم و تلاشی جهادگونه داشته باشیم.

رعایت حقوق شهروندی در مراکز تامینی نیاز به آموزش مستمر دارد

از دیگر برنامه‌های این سفر حضور بازدیدکنندگان در داخل بند و رسیدگی به مطالبات و درخواست‌های مددجویان بود. بررسی میزان پیشرفت طرح‌های عمرانی در مجموعه زندان پارس‌آباد و زندان جدید شهرستان گرمی از مسایل مهمی بود که توسط تیم بازدیدکننده مورد ارزیابی قرار گرفت.

امجدی، در بازدید از این طرح‌های عمرانی ضمن تاکید بر مدیریت زمان و هزینه کردهای ساخت و ساز نسبت به تسریع در فرآیند ساخت تاکید کرد و افزود: با حمایت مراجع قضایی و مساعدت مقامات اجرایی طرح‌های عمرانی زندان پارس آباد و گرمی پیشرفت خوبی داشته و امیدواریم در ماه‌های آینده شاهد بهره‌برداری از زندان جدید شهرستان گرمی باشیم.

رعایت حقوق شهروندی در مراکز تامینی نیاز به آموزش مستمر دارد

وی تکمیل این پروژه‌ها را از مطالبات عمده مردم شهرستان‌های تابعه دانست و استانداردسازی فضای نگهداری زندانیان را جزو حقوق قانونی آنان برشمرد و از تداوم پیگیری انتقال زندان‌های استان به خارج از بافت شهری خبر داد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha