رسانه استانی بازوی تبیینی خدمات زندانبانی اسلامی است

مدیر کل زندانهای چهارمحال و بختیاری در دیدار با مدیر کل جدید صدا و سیما بر نقش مهم رسانه ملی در معرفی خدمات زندانبانی اسلامی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان چهارمحال و بختیاری،حمیدرضا حیدری در دیدار با سید محسن حسینیا انتصاب وی به عنوان مدیر کل جدید صدا و سیما را تبریک گفت و افزود: رسانه استانی بازوی اطلاع رسانی و تبیین خدمات زندانبانی اسلامی است.

حیدری با اشاره به همکاری مستمر صدا و سیما با زندان های استان ادامه داد: برگزاری جشن های گلریزان و نسیم مهر و آشنایی مردم با ستاد دیه و انجمن های حمایت بدون همکاری رسانه ملی غیرممکن است.

مدیر کل جدید صدا و سیمای استان با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در کلام رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی ) گفت: هویت بخشی، امید آفرینی و عدالت رسانه ای ارکان برنامه سازی در صدا و سیما است و همه تولیدان رادیویی و تلویزیونی براین مبنا تهیه و پخش خواهد شد.

حسینی افزود: رسانه ها بستر انتقال فرهنگ و آیین ها و شعائر دینی و ملی هر جامعه هستند و کارکرد اصلی آنها توسعه مفاهیم، میراث، سنن، ارزشهای فرهنگی و نمادهای هویت ملی است.

وی با اشاره به مسئولیت اجتماعی همه دستگاه ها در قبال آسیب های اجتماعی اظهار داشت: رسانه های جمعی در کنار خانواده و نظام آموزشی نقش مهمی در تعیین هویت ملی، شناسایی و کاهش آسیب های دارند.زندانیان و خانواده آنان بعنوان بخشی از جامعه در رسانه ملی سهم دارند و رسانه بایستی اقدامات حمایتی، فرهنگی، اشتغال، اصلاحی و تربیتی زندانیان و خانواده آنان را منعکس و تقویت کند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha