عزت زندگی و کار در گروی خدمت صادقانه است

 شورای اداری زندان‌های فارس با حضور اعضا و به ریاست اسحاق ابراهیمی تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان فارس، در این جلسه مدیر کل زندان‌های فارس با اشاره به شورای مدیران سازمان زندان‌ها در هفته قوه قضاییه ، به بیان توصیه‌ها و تاکیدات رئیس سازمان زندان‌ها پرداخت و اعضای شورای اداری را به همت مضاعف برای تحقق سیاست‌های تحول و تعالی محور نظام زندانبانی در راستای تحقق سند توسعه تحول قضایی دعوت نمود.

وی با بیان اینکه ضروریست کارکنان علم و تخصص‌های تامینی و تربیتی خود را مستمراً به روز نمایند گفت: اجرای آیین نامه سازمان، بهبود رسیدگی مستمر به امور زندانیان، بهبود وضعیت زندان بانی و ارائه خدمات اصلاحی و تربیتی به زندانیان و خانواده‌های آنان و بالفعل سازی ظرفیت‌ها برای توسعه اشتغال مولد زندانیان و توجه ویژه به موضوع کنترل و کاهش هدفمند جمعیت کیفری در اولویت کار مدیران زندان‌ها باشد.

رئیس شورای اداری زندان‌های فارس افزایش فراگیر دادرسی‌های الکترونیک و افزایش برخورداری زندانیان واجد شرایط از پابند الکترونیک را از اولویت‌های مهم برشمرد و گفت: مدیران زندان‌ها این با تعامل موثر با مراجع قضایی این محورها را دنبال نمایند.

وی کارهای عمق و کیفی امور فرهنگی زندانیان را هم یادآور شد و در خاتمه صیانت از کارکنان و ارتقا انگیزه‌های خدمتی آنان را یک اولویت برشمرد و گفت: صیانت پرسنل وظیفه تمامی مسئولان در سطوح ستادی و زندان‌هاست که باید با تعهد و تعصب سازمانی به آن نگاه کنند و فرایند این کارها بایذ آن صیانت از حیثیت و عزت سازمانی باشد.

در ادامه این نشست مدیر کل زندان‌های فارس پس از استماع سخنان اعضای شورای اداری به موارد مطرح شده پاسخ گفته و برنامه‌هایی را به منظور شتاببخشی به روند تحول و پویایی برنامه‌های جاری در زندان‌های فارس ابلاغ کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha