نمازجمعه زندان مهاباد با تبیین فلسفه قیام‌حسینی(ع) برگزار شد
ماموستا احمد غفوری کارشناس دینی و فرهنگی زندان مهاباد

خطبه های نماز جمعه زندان مهاباد این هفته با موضوع فلسفه قیام امام حسین(ع) و اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی به امامت ماموستا احمد غفوری کارشناس دینی و فرهنگی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، خطبه های نماز جمعه زندان مهاباد ای ن هفته نیز به امامت ماموستا احمد غفوری با موضوع فلسفه قیام امام حسین(ع) و اهمیت امر به معروف نهی از منکر در چهارمین روز محرم برگزار شد.

ماموستا غفوری با بیات تاریخ اسلام از زمان تولد تا شهادت حضرت امام حسین (ع) به صورت مبسوط به فلسفه قیام امام حسین (ع) پرداخت و این حماسه را اجرای حدود الهی در برابر خط نفاق و کفر دانست و برای احیای دین اسلام جان مبارک خود و بیت آل الله و یاران باوفای دیندار خود را فدا کرد.

اهمیت شهادت در خط دفاع از حریم اسلامی را در فرهنگ دینی با عاشورا تبیین شد و تا همه دنیا در هر زمانی یک فرهنگ پیشروباقی می ماند.

ماموستا غفوری با اشاره اهمیت امر به معروف و نهی از منکر با بیان اتفاقات ناپسندیده در کشور سوئد و اهانت به قرآن گفت : این اسلام هراسی دنیای غرب را به هیجان افراطی انداخته است و قدرت تبیین و گفتگوندارند و جاهلانه خودزنی می کند و با این رفتارها ماهیت ضد انسانی و الهی خود را عیان می کند

نماز جمعه این هفته زندان شهرستان مهاباد با حضور پرشورمددجویان در حسینیه حضرت رسول اکرم (ص) برگزار شد .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha