افتتاح مرکز مشاوره روانشناسی زندان مرکزی زنجان همزمان با هفته بهزیستی

مرکز مشاوره روانشناسی زندان مرکزی با حضور مدیران کل زندان‌ها و بهزیستی استان افتتاح به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان ،در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان با تقدیر از همکاری مجموعه بهزیستی در راه‌اندازی مرکز مشاوره زندان مرکزی گفت: آسیب های روحی و روانی در داخل زندان‌ها به جهت شرایط زندان بسیار متعدد و نیازمند مداخلات فوری است که یکی از بخش‌هایی که می‌تواند در کاهش این آسیب‌ها موثر باشد حوزه روانشناسی و مددکاری زندان‌هاست.

بنیادی افزود:ارتباط سریع و به موقع روانشناسان با زندانی جدیدالورود به عنوان یکی از الزامات سازمانی همواره مد نظر بوده که به کمک این مرکز مشاوره برنامه‌های درمانی زندانیان در حوزه روانشناسی ساختارمند خواهد شد.

مدیر کل زندان‌های زنجان اظهار کرد: به لحاظ تجربی روانشناسان شاغل در مجموعه زندان‌ها نیروهای مجرب و زبردستی هستند اما به جهت بالا بودن آمار گروه هدف در داخل زندان‌ها، نیازمند نگاه ویژه مجموعه بهزیستی در مساعدت حداکثری از این مرکز و فعالیت‌های آن در داخل زندان‌ها هستیم.

در ادامه این جلسه ملکی سرپرست بهزیستی استان با تبریک هفته بهزیستی بیان کرد: با تلاش های دوجانبه زندان‌ها و بهزیستی استان مرکز مشاوره روانشناسی زندان مرکزی به بهره‌برداری رسید که امیدواریم برنامه‌های تخصصی حوزه روانشناسی در این مجموعه به نحو مطلوب انجام شود.

سرپرست بهزیستی استان در این جلسه بر مشکلات صنعتی شدن و شهرنشینی در عصر حاضراشاره و بر حضور مستمر روانشناسان در حل و فصل دغدغه‌های جامعه انسانی در این دوران تاکید کرد.

لازم به توضیح است مرکز مشاوره روانشناسی زندان مرکزی زنجان با مشارکت زندان‌ها و بهزیستی استان و با هدف ارائه خدمات تخصصی روانشناسی به زندانیان واجد الشرایط افتتاح شد.

افتتاح مرکز مشاوره روانشناسی زندان مرکزی زنجان همزمان با هفته بهزیستی

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha