رهایی از قصاص نفس در شورای حل اختلاف شعبه ۱۴ زندان مرکزی بوشهر

با پیگیری و تلاش های مستمر انجام گرفته شورای حل اختلاف ومسولین زندان مرکزی استان، رضایت دو نفر از محکومین به قصاص نفس در زندان مرکزی بوشهر ، اخذ شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر، دراجرای اولویت های سازمانی ودر همین راستا ، پرونده این دو محکوم علیه ، پس از سیر مراحل قانونی و قضایی ، جهت اجرای حکم قصاص در سحرگاه ۲۶ تیرماه به زندان مرکزی بوشهر ارسال که پیگیری جلب رضایت شکات در دستور کار شورای حل اختلاف شعبه ۱۴ زندان مرکزی بوشهر قرار گرفت که با حضور اعضاء در منزل اولیاء دم در نوبت های مختلف ، سرانجام باتوجه به اینکه درآستانه ورود به ماه محرم ماه خانواده اولیای دم به احترام به امام حسین (ع) وشهدای گربلا گذشت خود را اعلام که مراتب صورتجلسه گردید .

اسفندیاری ، رئیس اداره زندان مرکزی بوشهر با اشاره به آیه ۴۵ سوره مبارکه مائده گفت : عفو و گذشت ، حتی در قصاص موجب کفاره گناهان شخص می گردد و به عنوان یکی از علل و عوامل اصلی پاک کننده گناهان به شمار می رود .

رئیس زندان بوشهر اضافه کرد : در سال جاری تعداد ۷ پرونده محکومین به قصاص نفس با جلب رضایت اولیاء دم در مجموعه زندان مرکزی مختومه و این روند با شدت و دقت پیگیری می شود .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha