برگزاری ستاد بزرگداشت ایام محرم و صفر در ستاد اداره‌کل زندان‌های آذربایجان شرقی

در آستانه شروع ماه محرم وصفر ،ستاد بزرگداشتی به همین منظور با حضور مدیرکل زندانهای آذربایجان شرقی واعضای ستاد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای آذربایجان شرقی ،ستاد بزرگداشت ایام محرم وصفر با محوریت برنامه های پیشنهادی به همین مناسبت با حضور جوادی مدیر کل زندانهای استان و اعضای ستاد در محل ویدئو کنفرانس اداره کل تشکیل شد.

در این جلسه مدیر کل زندانهای استان آذربایجان شرقی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم وصفر، ماه عزای حسینی به برگزاری هر چه باشکوهتر این ایام در زندانها تاکید کرد وگفت : باید با تبیین فرهنگ حسینی در بین مددجویان در راه اعتلای ارزش های اسلامی گام برداریم.

وی در ادامه گفت :مسئولین فرهنگی در زندانها با برنامه ریزی منظم در این ایام ،سیره و فضایل امام حسین علیه السلام را در مجالس اقامه عزای حسینی بازخوانی و تبیین نمایند.

مدیر کل زندانهای استان با بیان اینکه تقویت شور و شعور حسینی در تمامی برنامه های محرم از مولفه های مهم است، افزود:لازم است برنامه های ایام محرم در زندانهای استان با شکوه بیشتر در بین مددجویان برگزار گردد.

وی در خاتمه گفت: امیدواریم که با استعانت از الطاف الهی و با تفکری عمیق در نهضت عاشورا و با عشق به اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام در مسیر حضرت اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش گام برداریم و تلاش نماییم نمونه ای از شاگردان مکتب اباعبدالله الحسین باشیم.

شایان ذکر است در جلسه هریک اعضای ستاد بزرگداشت ایام محرم به بیان نظرات وپیشنهادات خود پرداختند.

برگزاری ستاد بزرگداشت ایام محرم وصفر در ستاد اداره کل زندانهای آذربایجان شرقی

برگزاری ستاد بزرگداشت ایام محرم وصفر در ستاد اداره کل زندانهای آذربایجان شرقی

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha