رفتار کریمانه کارکنان زندان‌های همدان در برخورد با محکومین قابل تقدیر است

عدالتخواه رئیس کل دادگستری همدان در بازدید از مرکز مراقبت الکترونیک استان همدان بر رویکرد حبس زدایی و استفاده از مجازات های جایگزین تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، عدالتخواه رئیس کل دادگستری استان همدان به همراه بروجنی سرپرست زندان های استان از واحد پایش و مرکز مراقبت الکترونیک زندانیان بازدید کرد.

رفتار کریمانه کارکنان زندان های همدان در برخورد با محکومین قابل تقدیر است

در ابتدای این بازدید رئیس کل دادگستری همدان با حضور در واحد پابند، ضمن بررسی روند چگونگی نصب پابند با کارکنان این بخش گفتگو کرد. در ادامه عدالتخواه رئیس کل دادگستری استان با حضور در واحد پایش در جریان چگونگی رصد زندانیان تحت پابند قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری همدان در این بازدید از رفتار محترمانه کارکنان زندان های استان با محکومین و مراجعین تقدیر کرد و گفت: رفتار شما با محکومین رفتاری رئوفانه و کریمانه است و همین رفتار می تواند تاثیر بسزایی در اصلاح فرد داشته باشد.

عدالتخواه با اشاره به سند تحول قضایی و تاکید بر گسترش رویکرد حبس زدایی گفت: استفاده از روش های جایگزین علاوه بر کاهش جمعیت کیفری منجر به کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از حبس خواهد شد. امیدوارم شاهد روزی باشیم که در استان هیچ فردی در زندان مبحوس نباشد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha