دانایی‌محوری کلیدواژه مهم سازمان زندان‌ها است

شورای اداری زندان‎های کهگیلویه وبویراحمد با هدف تبیین سیاستهای سازمانی و اولویتهای ریاست سازمان با حضور اعضاء تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کهگیلویه وبویراحمد، جلسه شورای اداری و پرسش و پاسخ کارکنان ستادی با حضور مدیر کل زندان ها به منظور بررسی مصوبات ریاست محترم سازمان در نشست مدیران ستادی و استانی در سالن اجتماعات برگزار شد.

منصور بیژنی مدیر کل زندان‎های استان در این جلسه بر لزوم استفاده از فرصت خدمت و کار در زندان تأکید و عنوان داشت: کار در زندان را بهترین فرصت و غنیمت خدمت شماریم و ضمن افتخار به کار خود در حوزه های مختلف کاری نسبت به ارائه خدمات به زندانیان و خانواده های آنان اهتمام جدی داشته باشیم.

دانایی محوری کلید واژه مهم سازمان است

وی با تشریح سخنان و سیاستهای ریاست سازمان در موضوع امر زندانبانی گفت: باید دقت شود که در کار و انجام وظایف بر اساس دستور کاربردی ریاست محترم سازمان که همان " دانایی محوری " باشد عمل کنیم.

مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد در ادامه تصریح کرد: دانایی محوری کلید واژه مهم و یکی از اساسی ترین شعارهای سازمان است که عمل به این مهم می توان ما را در مسیر صحیح عمل به وظیفه رهنمون سازد.

بیژنی با بیان مصوبات سازمانی و تأکید بر عمل به وظایف محوله اظهار داشت: با نظارت بر کار و عمل به اولویتهای سازمان و شناسایی آسیب های هر زندان برای نیل به اهداف عالیه زندانبانی گام برداریم.

این مقام مسؤل در ادامه سخنان خود از مسؤلین ستادی و نظارتی و همچنین رؤسای زندان ها خواست تا با عمل به مصوبات ارسالی با روحیه همدلی در جهت ارتقاء برنامه ها و فعالیتهای زندانبانی و همچنین عمل به برنامه های سازمانی عمل نمایند.

انتهای خبر/

دانایی محوری کلید واژه مهم سازمان است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha