رسیدگی حضوری رئیس‌کل دادگستری و مقامات قضایی البرز به پرونده ۱۰۰ زندانی بی‌ملاقاتی

صبح امروز رئیس کل دادگستری استان البرز به همراه ۱۵ نفر از مقامات قضایی استان در معیت مدیر کل زندان های البرز با حضور در ندامتگاه فردیس با 100 مددجوی بی‌ملاقاتی دیدار و پرونده‌های قضایی آنان را بررسی کردند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان البرز، این بازدیدها در راستای سیاست‌های کلان قوه قضائیه و به‌ منظور بررسی درخواست‌ها، مشکلات حقوقی و قضایی زندانیان در چارچوب قانون صورت گرفت.
علی چهارمحالی مدیر کل زندان‌های استان البرز در حاشیه این بازدید گفت: دیدار امروز به صورت ویژه به زندانیان بی‌ملاقاتی اختصاص داشت که می‌توان گفت این امر برای نخستین بار انجام شده است.
چهارمحالی افزود: زندانیان بی ملاقاتی معمولا کسی از اقوام پیگیر اموراتشان نیست به همین دلیل با مشکلاتی مواجه هستند که دیدار امروز به منظور رفع این مشکلات تدارک دیده شده بود و خروجی این جلسه نیز بسیار رضایت بخش بود.
در این بازدید پس از بررسی به تعدادی از زندانیان واجد شرایط ارفاقات قانونی شامل اعسار و تقسیط ۱۵ مورد، مرخصی پایان حبس ۴ مورد، تعلیق و تخفیف مجازات ۷ مورد، آزادی مشروط ۴ مورد، پابند الکترونیکی ۴ مورد، مرخصی ۱۱ مورد و تسریع در رسیدگی ۲۳ مورد اعطاء شد.

برای دیدن عکس‌های بیشتر کلیک کنید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha