جشن خانوادگی کارکنان زندان‌های استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان جشن خانوادگی کارکنان زندان های استان با شعار «در زیر پرچم علی (ع) همه یک خانواده ایم» در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان چهارمحال و بختیاری، در تقویم رسمی ایران ۲۵ ذی الحجه روز «تکریم خانواده و تکریم بازنشستگان» نامگذاری شده است . در این روز آیه «هل اتی» در سوره مبارکه «دهر» (الانسان) در شأن امام علی(ع)، حضرت زهرا(س) و امام‌حسن و امام‌حسین(ع) نازل شد و نمادی از توجه به خانواده است؛ به همین مناسبت خانواده کارکنان زندان های استان در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد گرد هم آمدند تا شبی خاطره انگیز را بگذرانند.

مدیر کل زندان های استان در ابتدای مراسم با اشاره به شان نزوا آیه هل اتی گفت: خانواده رکن اصلی جامعه، محل پرورش جسم و روح افراد ، مکان سکینه و آرامش و منشا تمام اتفاقات خوب یا بد جامعه است.

حیدری افزود: سختی کار زندانبانی را خانواده های صبور و فهیم کارکنان زندان های استان قابل تحمل و راحت تر کرده اند که بایستی قدردان همسران و فرزندن خانواده بزرگ و صمیمی کارکنان زندان های استان بود.

وی با اشاره به روز حجاب و عفاف ادامه داد: حفظ احترام و شان زن مهم‌ترین فلسفه حجاب است. حفظ حجاب به ثبات نهاد خانواده کمک می کند و و از اشاعه گناه و فساد پیشگیری می کند.

جشن خانوادگی کارکنان زندان با اجرای گروه سرود، خواننده بختیاری، نمایش طنز و اجرای گروه نسیم نور ادامه یافت و در انتها از خدمات چهار تن از کارکنان بازنشسته با اهدای لوح و هدیه سپاسگزاری شد.

کارکنان زندانهای استان در فضایی صمیمانه در سفره ضیافت شام به خاطره گویی و انتقال تجارب پرداختند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha