کاهش ۱۵ درصدی جمعیت کیفری در زندان‌های استان قزوین

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: با تلاشهای انجام شده و برنامه ریزی صورت گرفته و همدلی بین دستگاه های مختلف شاهد کاهش ۱۵ درصدی جمعیت کیفری در سه ماهه سال جاری هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، حسین رجبی در پنجمین کارگروه اشتغال زندانیان و خانواده آنها اظهار داشت: امیدواریم با تلاش و مجاهدت شبانه روزی همه مسئولین ذی ربط بتوانیم شاهد کاهش ۶۰ درصدی آمار جمعیت کیفری استان قزوین تا پایان سال جاری باشیم.

وی به وضعیت اشتغال خانواده زندانیان اشاره کرد و افزود:کارگروهی متشکل از شهرک های صنعتی ، سازمان صمت استان، تامین اجتماعی استان ، امور مالیاتی استان و اداره تعاون و کار استان برای احصاء مشکلات قانونی(بیمه و مالیات) ناشی از راه اندازی مشاغل خانگی برای خانواده زندانیان تشکیل گردیده و انتظار داریم با اهتمام بیش از پیش این کارگروه زمینه توسعه اشتغال خانواده زندانیان محیا شود.

این مقام مسول در پایان از همه دستگاه ها و نهادهای اجتماعی متولی امور اشتغال خواست: مشاغلی که قابلیت ارائه آن در خانه خانواده زندانیان را دارد معرفی نمایند؛ تا انجمن حمایت زندانیان قزوین نسبت به راه اندازی کسب و کار آنها اقدام نماید.

کاهش ۱۵ درصدی جمعیت کیفری در زندانهای استان قزوین

گفتنی است در این نشست مدیرکل زندانهای استان گزارشی از وضعیت اشتغال زندانیان و خانواده های آنها را در سه ماهه اول سالجاری ارائه نمود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha