آزادی زندانی نیازمند در بازدید سرزده شبانه رئیس‌کل دادگستری از بند محکومین مالی زندان ارومیه

رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان و مدیرکل زندان های آذربایجان غربی به صورت سرزده شبانه از بندمحکومین مالی زندان ارومیه بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای آذربایجان غربی، رئیس کل دادگستری ، دادستان مرکز و مدیرکل زندانهای استان به صورت سرزده شب ساعت ۲۲/۳۰ از بند محکومین مالی بازدید کردند .

در بازدید ساعت ۲۲/۳۰ شب یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه از داخل زندان ارومیه دکتر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه دادستان مرکز استان و مدیرکل زندانها به صورت سرزده در زمان خاموشی و استراحت شبانه مددجویان از بند محکومین مالی بازدید و در داخل بند با آنان گفتگو کرد

در دیدار ۱ ساعته رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان آذربایجان غربی به درخواست محکومین واجد الشرایط رسیدگی شد و حسب دستور به قاضی ناظر زندان تا پایان هفته مجوز رای باز ۹۰ نفر محکوم و اعزام به مرکز اشتغال بر اساس مبلغ وثیقه به میزان پیش قسط مددجویان واجد الشرایط صادر شد.

در ادامه دیدار و رسیدگی شبانه به درخواست مددجویان محکوم مالی زندانی نیازمند به خاطر عجز از پرداخت ۳۱۰ میلیون ریال در حبس بود با دستور رئیس کل دادگستری و پرداخت از محل اعتبار کمک های خیّرین ستاد دیه شب ساعت ۲۳ از زندان آزاد شد.

بازدید شبانه رئیس کل دادگستری ، دادستان مرکز و مدیرکل زندانهای استان آذربایجان غربی از ساعت ۱۹ تا ۲۳ شب ادامه داشت و در پایان ضمن دیدار و گفتگو با کارکنان یگان حفاظت شیفت شب زندان ارومیه را ترک نمودند.

انتهای خبر/

آزادی زندانی نیازمند در بازدید سرزده شبانه رئیس‌کل دادگستری از بند محکومین مالی زندان ارومیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha