اشتغال‌آفرینی برای مددجویان زن زندان گنبد در کارخانه تولید بستنی و شیرینی

مدیرکل زندان‌های گلستان از اشتغال مددجویان نسوان شهرستان گنبد در کارخانه تولید و بسته بندی کارخانه بستنی و شیرینی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های گلستان، مدیرکل زندان‌های استان در حاشیه بازدید از اشتغال زندانیان در کارخانه تولید و بسته بندی بستنی و شیرینی، گفت: زندان‌های استان در راستای ایجاد شغل و درآمد برای زندانیان و همچنین تامین نیروی کار ثابت و متعهد با واحدهای تولیدی و صنعتی همکاری دارند.

غلامرضا سرلک ادامه داد: مددجویان واجد شرایط و جویای شغل در حین تحمل حبس و پس از آزادی به این مکان‌ها معرفی شده و مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی افزود: این واحد تولیدی که در حوزه تولید بستنی و شیرینی فعالیت دارد، کلیه کارکنان خود را از مددجویان زن زندان گنبد تامین کرده است.

مدیرکل زندان‌ها با بیان اینکه بسیاری از واحدهای تولیدی استان خواستار تامین نیرو بیشتر از میان مددجویان زندان‌ها هستند، افزود: با نظارت مسئولین زندان‌ها بر عملکرد اشتغال زندانیان و رضایت کارفرمایان از جدیت، پشتکار و تعهد مددجویان معرفی شده در کار، اشتغال زندانیان رو به افزایش است.

سرلک با تاکید بر اینکه بسیاری از زندانیان بدلیل نداشتن شغل مرتکب بزه و گرفتار زندان شده‌اند، گفت: زندانیان با فراگیری دوره‌های فنی و حرفه‌ای در دوران تحمل حبس و کسب مهارت و اخذگواهینامه فنی و نظارت زندان‌ها بر عملکرد آنان و همچنین تامین نیروی کار کارخانجات و تولیدی‌ها از این مددجویان که به اذعان کارفرمایان نیروهای به مراتب متعهدی هستند،تاثیر بسزایی در قطع چرخه تکرار جرم و بزه و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha