بازدید مدیرکل عفو و بخشودگی قوه قضائیه از زندان مرکزی مشهد

مدیر کل کمیسیون عفو و بخشودگی قوه قضاییه به منظور رسیدگی به درخواست‌های عفو موردی زندانیان اندرزگاه نسوان زندان مرکزی مشهد از این ندامتگاه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، مدیرکل کمیسیون عفو و بخشودگی قوه قضاییه با همراهی معاون قضایی و اجرای احکام زندان‌های خراسان رضوی در راستای اجرای دستورالعمل‌های مرتبط ابلاغی ، با حضور در اندرزگاه نسوان زندان مرکزی مشهد طی دیدار با حدود ۱۰۰ زندانی زن ، شرایط قضایی و میزان برخورداری آنان از عفو و بخشودگی قوه قضاییه را بررسی کرد.

بازدید مدیرکل عفو و بخشودگی قوه قضائیه از زندان مرکزی مشهد

دکتر احسانی طی این بازدید سه ساعته که معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در اجرای احکام کیفری و مدیر این ندامتگاه نیز حضور داشتند در دیدارهای چهره به چهره شرایط قانونی پرونده‌های حائزین شرایط را بررسی و جهت تکمیل فرآیندهای قانونی راهکارهای لازم را ارائه داد . همچنین طی این بازدید یک زندانی در نتیجه پیگیری درخواست ها با مساعدت معاون دادستان با بهره مندی از ارفاقات قانونی از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشت .

مدیرکل کمیسیون عفو و بخشودگی قوه قضاییه پیش از حضور در اندرزگاه نسوان این ندامتگاه در مراسم افتتاحیه پنجمین دوره مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی آزاد و فرنگی زندانیان استان خراسان رضوی شرکت کرد .

گفتنی است دکتر احسانی در خاتمه این بازدید با همراهی مددکاران اجتماعی زندان مرکزی مشهد در منزل یک زندانی کم برخوردار حضور یافته و ضمن اعطای بسته معیشتی به خانواده وی ، درخواست‌های قضایی آنان را مورد استماع و پیگیری قرار داد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha