بازدید رئیس کل دادگستری وهیات قضایی استان مرکزی از زندان ساوه ؛

رئیس کل دادگستری به همراه معاونین ، دادستان عمومی وانقلاب مرکز و مدیرکل زندان های استان از زندان ساوه بازدید واز وضعیت اجرای برنامه های اصلاحی، تربیتی، قضایی، فرهنگی و اشتغال  این زندان آگاهی یافت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان مرکزی علی اسلام خواه مدیرکل زندان های استان در ابتدای این بازدید گزارشی از فعالیت های و اقدامات موثر حوزه تحت نظارت به ویژه در بخش توسعه اشتغال مولد در زندان های استان را تشریح کرد .

اسلام خواه درگزارش خود با اشاره به اهمیت ایحاد شغل و درآمد برای پیشگیری ازتکرارجرم افزود؛ تعامل و هم افزایی مقامات قضایی شهرستان ساوه در راستای تحقق اولویت های سازمانی وانتقال زندانیان حائز شرایط به کارگاه های تولیدی و صنعتی شایسته قدردانی است .

بازدید رئیس کل دادگستری وهیات قضایی استان مرکزی از زندان ساوه ؛

در ادامه بازدید مقامات قضایی از زندان ساوه رییس کل دادگستری ضمن بازدید از قسمتهای مختلف زندان ، در دیداری چهره به چهره با برخی زندانیان درخواست های آنان را استماع و دستوات لازم را صادر کرد .

بازدید رئیس کل دادگستری وهیات قضایی استان مرکزی از زندان ساوه ؛

حجت الاسلام و المسلمین سعید جزایی در سخنانی خطاب به مسئولان قضایی ضرورت تلاش و استفاده حداکثری از ظرفیت های قانونی و تاسیسات حقوقی به منظور تحقق سیاست های نظام قضایی را تشریح کرد .

این مقام ارشد قضایی در استان مرکزی با بیان مطلب فوق برحفظ حقوق شهروندان زندانیان ، توسعه عدالت و امنیت اجتماعی و اصلاح مجرمان به عنوان هدف های مهم دستگاه قضایی تاکید کرد .

انتهای خبر /

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha