توزیع  ۵۰۰ بسته حمایتی میان خانواده زندانیان نیازمند کرمان در آستانه لیالی قدر

در آستانه فرارسیدن لیالی قدر، به همت انجمن حمایت زندانیان کرمان، خیرین مسجدالزهرا فیروزآباد و قرارگاه جهادی مهندسی حاج احمد متوسلیان، توزیع ۵۰۰ بسته کمک معیشتی به خانواده زندانیان نیازمند به ارزش بیش از یک میلیارد تومان، آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، آیین اهدای ۵۰۰ بسته حمایتی، با حضور حجت‌الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری استان، حسن‌پور نماینده منتخب مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، ذوالفعلی‌نژاد مدیرکل زندان‌های استان کرمان و سلیمانی مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان کرمان در مسجد الزهرا (س) فیروزآباد کرمان برگزار شد.

توزیع ۵۰۰ بسته حمایتی به خانواده زندانیان نیازمند در کرمان

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان، با بیان اینکه یکی از سیاست‌های ما در سند تحول و تعالی قوه قضائیه توانمندی خانواده‌های زندانیان است، گفت: حمایت از خانواده‌های زندانیان در حوزه‌های مختلف آموزشی، بهداشتی، رفاهی و معیشتی یکی از سیاست‌هایی است که در قوه قضائیه دنبال می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: انجمن حمایت از زندانیان متولی رسیدگی به امور خانواده‌های زندانیان است و در طول سال و به مناسبت‌های مختلف با کمک خیران کمک‌ها و بسته‌های معیشتی را جمع‌آوری کرده و در اختیار خانواده‌های زندانیان نیازمند قرار می‌دهد.

حجت‌الاسلام حمیدی با اشاره به اینکه در کنار توزیع بسته‌های حمایتی، اشتغال و کسب درآمد خانواده‌ زندانیان نیازمند نیز پیگیری می‌شود، گفت: سیاستی که بنیاد تعاون زندانیان، انجمن حمایت از زندانیان و سازمان زندان‌ها پیگیری می‌کند توانمندسازی و اشتغال آفرینی برای خانواده‌های زندانیان است.

پرویز سلیمانی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان کرمان در خصوص توزیع بسته‌های حمایتی گفت: به مناسبت سال جدید و در آستانه لیالی قدر، از امروز توزیع ۵۰۰ بسته کمک معیشتی از مسجد الزهرا (س) کرمان آغاز و قرار است طی هفته آتی، در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گیرد.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان کرمان در خصوص این بسته‌های کمک معیشتی گفت: ارزش کلی این بسته‌ها به مبلغ بیش از یک میلیارد تومان است که تعداد ۲۳۰ بسته توسط خیرین مسجدالزهرا فیروزآباد و قرارگاه جهادی مهندسی حاج احمد متوسلیان به انجمن حمایت کرمان اهدا شده است.

انتهای خبر/

توزیع ۵۰۰ بسته حمایتی به خانواده زندانیان نیازمند در کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha