آزادی ۱۹ زندانی با رضایت شکات و همت خیّرین کرمانی

به همت خیّرین کرمانی، کمیته صلح و سازش و واحد مددکاری زندان زرند و شورای حل اختلاف زندان شهربابک، ۱۹ زندانی از زندان‌های مرکزی کرمان، زرند و شهربابک با مبلغ بدهی ۳۳۶ میلیون تومان آزاد و به کانون گرم خانواده بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، دکتر ذوالفعلی‌نژاد مدیرکل زندان‌های استان، در این باره گفت: با تلاش و پیگیری‌های واحد مددکاری زندان زرند و کمیته صلح و سازش، شکات پرونده ۱۰ نفر از زندانیان زندان زرند، با بخشیدن مبلغ ۱۱۱ میلیون تومان و اعلام رضایت، زمینه آزادی این ۱۰ زندانی را فراهم کردند که پس از طی مراحل قانونی از زندان آزاد می‌شوند.

مدیرکل زندان‌های استان، افزود: یک خیّر کرمانی نیز با حضور در زندان مرکزی کرمان، مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان، برای آزادی زندانیانی که صرفاً به دلیل عجز از پرداخت بدهی در زندان به‌سر می‌برند، پرداخت کرد که با این مبلغ، ۸ نفر از زندانیان زندان مرکزی کرمان آزاد و به کانون گرم خانواده بازگشتند.

دکتر ذوالفعلی‌نژاد در ادامه گفت: با پیگیری شورای حل اختلاف زندان شهربابک و برگزاری جلسات متعدد صلح و سازش، یک زندانی که به دلیل مشکلات مالی و عدم پرداخت نفقه در زندان شهربابک به‌سر می‌برد، با اهداء یک قطعه ربع سکه بهار آزادی توسط یک خیّر، با اخذ رضایت شاکی، از زندان آزاد شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha