توسعه اشتغال مولد زندانیان محور برنامه‌های اصلاحی و تربیتی است

اولین جلسه کارگروه اشتغال و حرفه آموزی زندانیان زنجان به ریاست مدیرکل زندان‌ها در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان،در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان با تبریک اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در تحقق (وعده صادق) گفت: باید همه ما قدردان رشادت و دلیری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کلیه نیروهای نظامی در تحقق وعده صادق و انتقام به جا از رژیم کودک کش اسرائیل باشیم چرا که این موضوع در کنار تحمیل حقارت به دشمنان قسم خورده نظام ،ایجاد یک غرور ملی را در کشور رقم زد.
بنیادی در این جلسه با قدردانی از تلاش‌های روسای زندان‌ها و مجریان اشتغال زندانیان در سطح استان افزود: علیرغم اهمیت موضوع اشتغال در سال‌های گذشته، امسال توجه به مقوله اشتغال بیش از پیش ضروری بوده که می‌بایست ضمن تعامل نزدیک با مسئولین قضائی استان با وحدت رویه و عزم جدی این مهم را پیگیری نماییم.
مدیرکل زندان‌های زنجان در ادامه نظارت مستمر به اشتغال زندانیان تاکید و اظهار کرد: افزایش کمی زندانیان شاغل نیازمند نظارت مستمر در جلوگیری از آسیب‌های این حوزه بوده به گونه‌ای که هدف اصلی اشتغال زندانیان یعنی تولید، درآمدزایی و در نهایت توانمندی خانواده زندانیان حاصل گردد.
حجت الاسلام والمسلمین بنیادی در پایان این جلسه بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیرین و نیکوکاران را در توسعه کارگاههای اشتغال داخل زندان‌ها را ضروری و فرصت‌های موجود در این بخش را بی نظیر قلمداد نمود.
در این جلسه مدیران بنیاد تعاون زندانیان و انجمن حمایت از زندانیان زنجان به عنوان مجریان اشتغال زندانیان، گزارشی از عملکرد یکساله حوزه فعالیتی خود را ارائه و اعضای حاضر نیز به بیان دیدگاه‌ها به نقطه نظر خود در توسعه اشتغال مولد زندانیان پرداختند. انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha