کمک ۴۰۰ میلیون تومانی خیرین در جشن گلریزان شهرستان خلخال

همزمان با سالروز ولادت حضرت امام حسن‌مجتبی(ع) و گرامیداشت روز اکرام، مراسم جشن گلریزان با هدف کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در شهرستان خلخال برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، جشن گلریزان شهرستان خلخال با حضور پرشور خیرین و جمعی از مسئولین اجرایی و قضایی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار و بیش از ۴۰۰ میلیون تومان برای کمک به آزادی زندانیان نیازمند با محکومیت‌های مالی غیرعمد جمع‌آوری شد.

حجه‌الاسلام اسدی، امام جمعه خلخال ضمن قدردانی از اقدام خداپسندانه خیرین در کمک به آزادی زندانیان نیازمند گفت: مردم خلخال با تاسی از مکتب اهل بیت(ع) و مخصوصا سیره کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی(ع) کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی را در اولویت کمک‌های خود قرار خواهند داد.

کمک ۴۰۰میلیون تومانی خیرین در جشن گلریزان شهرستان خلخال

آرش جعفری، رئیس دادگستری خلخال نیز با اشاره به استقبال گسترده خیرین در جشن گلریزان از تداوم این برنامه تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: نیاز این شهرستان برای آزادسازی زندانیان بیش از یک میلیارد تومان برآورد شده که امیدواریم با ادامه کمک‌های خیرین در ماه مبارک رمضان شاهد آزادی تمام زندانیان جرائم غیرعمد مالی باشیم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha