آزادی ۳ زندانی بر خوان کریمانه امام حسن مجتبی(ع)

به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، محفل انس با قرآن در زندان مرکزی بروجرد برگزار و درحاشیه این مراسم معنوی ۳ تن از زندانیان جرائم غیرعمد با کمک خیر نیکوکار از زندان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان لرستان، عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان‌های لرستان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر، فرارسیدن سال نو و تقارن آن با ماه رمضان و ولادت کریم اهل بیت را تبریک گفت.

وی در ادامه خطاب به همکاران زندان‌های استان گفت: ما باید شاکر پروردگار باشیم که در نظام جمهوری اسلامی و زیر سایه قرآن و کلام اهل بیت در حال خدمت هستیم و بهترین راه برای شکرگزاری، خدمت صادقانه و خالصانه به مردم و جامعه هدف است.

کشوری تصریح کرد: با تسهیل در کار ارباب رجوع، تسریع در انجام امورات آنان و همچنین تکریم ارباب رجوع باید مراتب رضایتمندی مردم شریف را فراهم کنیم.

مدیرکل زندان‌های استان لرستان حضور در این محافل قرآنی و خدمت به قرآن و اهل بیت را یکی از زمینه‌های اصلاح و بازگشت مددجویان معرفی کرد و افزود: نگاه ما به مددجویان، نگاه از بالا به پائین نیست و ما با حضور در جمع مددجویان در این محافل قرآنی و دعا و نیایش در کنار مددجویان به دنبال برقراری ارتباط برادرانه و دوستانه با آنان هستیم.

لازم به ذکر است در حاشیه این محفل معنوی، به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام، ۳ زندانی جرائم غیر عمد با کمک یکی از خیرین از زندان مرکزی بروجرد آزاد شدند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha