پیام نوروزی رئیس سازمان زندان‌ها به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

رئیس سازمان زندان‌ها در پیامی نوروزی آغاز بهار طبیعت و تقارن آن با ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، در متن پیام نوروزی دکتر محمدی آمده است:

اللهم بارک لی فیما أنعمت به علی حتی لا أشکر أحداً غیرک

گردش فصول و طبیعت نشان از عدالت دارد و بهار جشن تحقق آن است، بهاری که هم‌اکنون طلیعه آن ماه رمضان، ماه خدا و ماه عبادت و بندگی شده است. آری، در سال جدید نسیم دل‌انگیز بهار، معطر به شمیم حیات‌بخش ماه قرآن و آوای سراسر نور الهی شده است. امید دارد همراه با این تقارن فرخنده شاهد تحولی عظیم توأم با شادی و سربلندی برای همکاران و خادمان اصلاح و تربیت در زندان‌های سراسر کشور باشیم.

سالی که گذشت منشأ خدمات و اقدامات بزرگی برای مجموعه سازمانی به شمار می‌رود. شما همکاران عزیز و سختکوش با همتی والا قله‌های بلند توسعه و تحول را در سازمان پیموده که این خدمات موجبات تعالی اهداف سازمان و خرسندی ریاست معزز قوه قضاییه را در مناسبت‌های مختلف به همراه داشته است.

بی‌شک این افتخارات در سایه آرامش و همدلی تمام ارکان سازمان جاری و ساری است و قطعاً افق‌های روشن سازمانی با درخشش شما سروقامتان در این سنگر خطیر خدمت میهن عزیزمان ایران اسلامی گشوده خواهد شد.

در این راستا از همکاران محترم که با پشتکار و تلاش شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر موجبات رشد سازمان را فراهم نموده‌اند، تقدیر و تشکر نموده و تداوم توفیقات شما و خانواده‌های محترم را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمایم. امید دارم در پرتو الطاف ایزد الهی در سال جدید همزمان با تکرار آوای طبعیت و بهار دل‌ها، معمار امیدها و نویدها بوده و به مصداق آیه شریفه قرآن "من احیاها فکانما احیا الناس جمیعاً" حیات‌بخش نفوس گم گشته باشیم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha