جمعی از اعضای تیم کوهنوردی اداره کل زندان های فارس، با شعار خادمان اصلاح و تربیت پیشگامان خدمت به مردم، به قله دماوندصعود کردند. بدین مناسبت مدیرکل زندان‌های فارس در پیامی با آرزوی کسب همیشگی قله‌های افتخار و عزت برای خانواده خادمان اصلاح و تربیت استان، این توفیق را به همکاران استان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان فارس،عیسی صالحی و محمدحسین محرابی دوتن از کارکنان زندان اقلید، عضو تیم کوهنوردی اداره کل زندان های فارس بودند مه به همراه سرگرد مصطفی پاسدار از پرسنل ستاد سازمان زندانها ، به صعود به قله دماوند دست یافتند.

تیم کوهنوردی اداره کل زندان‌های فارس به قله دماوند صعود کرد

مدیر کل زندان‌های استان فارس نیز در پیامی کسب این توفیق را تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

تیم کوهنوردی اداره کل زندان‌های فارس به قله دماوند صعود کرد

همکاران ارجمند، خانواده سرفراز خادمان اصلاح و تربیت استان

اعضای گرامی تیم کوهنوردی دارالکل زندان‌های فارس

کسب عزت با تلاش مستمر، هدف گذاری صحیح، شناخت درست و هوشمندانه مسیر رسیدن به هدف و اراده راسخ و استوار در برداشتن گام‌های پیشرفت محقق می‌شود و البته در این زمینه حضور حضور همراهان معتقد، پا به کار و باورمند به هدف پیش روی، فرایند دستیابی به آن را تسهیل می‌نماید.

تیم کوهنوردی اداره‌کل زندان‌های فارس به قله دماوند صعود کرد

باعث خرسندی است که نام خانواده سرفراز خادمان اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان فارس به همت و اراده شما عزیزان بر قله دماوند که نمادی ملی و کهن برای مردم سرفراز میهن اسلامیست به نمایش در آمد. بدین وسیله با ابراز خرسندی از توجه شما به توسعه فرهنگ ورزش در مجموعه کاری، همت والایتان را ارج نهاده و توفیق صعود به قله دماوند را بشما تبریک می‌گویم.

تیم کوهنوردی اداره‌کل زندان‌های فارس به قله دماوند صعود کرد

همانگونه که همواره گفتم کارکنان عزیزم در استان فارس همیشه می‌توانند و شایستگی آن را دارند که بر قله عزت، افتخار و اعتلای خوشنامی بدرخشند، از خداوند سبحان آرزومندم که همکارانم در تمام بخش‌های زندان‌های استان، در زندگی شخصی و در عرصه خدمت به واسطه همراهی و هم افزایی روز افزون در رسیدن به اهداف و اولویت‌های سازمانی و اصل خدمت که نگهداری و اصلاح و تربیت مددجویان است و در تمام شاخص‌هایی که قابل پایش و ارزیابی ، به نیک نامی؛ عزت و جایگاه برتر توفیق قرار گرفته استوار باشند

ان شاءالله- برادر شما؛ اسحاق ابراهیمی

انتهای خبر/

تیم کوهنوردی اداره‌کل زندان‌های فارس به قله دماوند صعود کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha