127مددجوی ندامتگاه تهران بزرگ در آزمون فنی‌وحرفه‌ای شرکت کردند

با حضور ناظران سازمان فنی‌وحرفه‌ای شهرستان ری، آزمون فنی و حرفه ای در 4 رشته برای 127مددجوی ندامتگاه تهران بزرگ برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، با پیگیری‌های واحد اشتغال و حرفه‌آموزی و با همکاری اداره فنی‌وحرفه‌ای شهرستان ری، آزمون کتبی رشته‌های خاتم کاری، چرم دوزی، دارکش قالی و معرق کاری چوب درجه 2 پس از حضور ناظران و آزمون‌گران اداره فنی‌وحرفه‌ای در ندامتگاه تهران بزرگ برگزار گردید.

هدف از برگزاری کلاس‌های فنی‌وحرفه‌ای در زندان، کوشش در جهت ارتقاء سطح دانش و آگاهی، توانمندسازی زندانیان جهت اشتغال پس از آزادی و جلوگیری از ارتکاب جرم و عدم بازگشت به محیط زندان می باشد.

مددجویان پس از قبولی در آزمون کتبی و پشت سر گذاشتن آزمون عملی موفق به دریافت کارت الکترونیکی مهارت آموزی می شوند. کارت الکترونیکی از طرف سازمان فنی و حرفه ای، بدون ذکر نام زندان، صادر می شود تا مددجویان بتوانند بعد از آزادی از تسهیلاتی مانند وام خود اشتغالی و تاسیس کارگاه استفاده نمایند.

شایان ذکر است بیش از 127 نفر از مددجویان در این آزمون شرک داشتند که افراد واجد شرایط جهت دریافت گواهینامه مهارت به سازمان فنی و حرفه ای معرفی می گردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha