ارتقای خدمات ارتباطی برای زندانیان استان وظیفه انسانی ماست

مدیر عامل مخابرات منطقه کردستان گفت: کمک به زندانیان و رفع دغدغه های آنان از لحاظ انسانی دغدغه همه ماست و در این راستا بر خود واجب می دانیم که تمام ظرفیت ها و امکانات شرکت مخابرات را برای توسعه امور ارتباطی در زندان های استان به کار بگیریم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان های استان کردستان، آزاد حکمت روز چهارشنبه در نشست با مدیر کل زندانهای استان کردستان در سنندج اظهار کرد: با تمام توان برای خدمت رسانی به زندانیان استان گام بر می داریم و هیچ مشکل ارتباطی در حوزه زندان ها باقی نمی گذاریم.
وی افزود: کمک به زندانیان و رفع دغدغه های آنان از لحاظ انسانی دغدغه همه ماست و در این راستا بر خود واجب می دانیم که تمام ظرفیت ها و امکانات شرکت مخابرات را برای توسعه امور ارتباطی در زندان های استان به کار بگیریم.
وی خاطرنشان کرد: فیبر نوری برای همه زندان های استان واگذار شده است و در راستای ارتقای کیفی ارتباطات نیز آماده هرگونه همکاری با اداره کل زندان ها هستیم.
مجتبی محمدی مدیرکل زندان‌های استان کردستان نیز در این نشست اظهار کرد:وضعیت تلفن در زندان های کردستان نسبت به استان های دیگر بهتر است تنها استانی هستیم که همه زندان هایمان به فیبر نوری وصل است.
وی ابراز امیدواری کرد که با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل زندان های استان کردستان و شرکت مخابرات منطقه کردستان شاهد ارتقای روز افزون خدمات ارتباطی در سطح زندان های استان باشیم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha