صعود تیم مینی‌فوتبال زندان‌های همدان به جمع هشت تیم پایانی مسابقات دستگاه‌های اجرایی کشور

مسابقات دستگاه های اجرایی با حضور 27 تیم از استان های مختلف کشور در شهر ماهان استان کرمان در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، تیم مینی فوتبال زندان های همدان به نمایندگی از ادارات و دستگاه های اجرایی و به عنوان قهرمان استان در مسابقات دستگاه های اجرایی کشور در استان کرمان حضور دارد.

این مسابقات با حضور 27 تیم از استان های کشور در شهر ماهان استان کرمان در حال برگزاری است. تیم مینی فوتبال زندان های همدان در دیدار اول مقابل نماینده خوزستان با برتری 9 بر 2 به پیروزی دست یافت. بازیکنان مینی فوتبال زندان های استان همدان در دیداری نزدیک و حساس با نتیجه 3 بر 2 مقابل نماینده استان البرز نتیجه را واگذار کردند تا با یک پیروزی و یک شکست راهی مرحله دوم شوند.

تیم مینی فوتبال زندان های همدان در دور حذفی موفق شد با نتیجه 3 بر صفر تیم دانشگاه علوم پزشکی نماینده استان بوشهر را از پیش رو بردارد و به جمع 8 تیم پایانی مسابقات راه یابد.

تیم های اصفهان، قم، البرز، لرستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، کردستان و همدان با شکست حریفان خود به مرحله یک چهارم راه یافته اند.

نماینده شایسته دستگاه های اجرایی استان همدان در این مرحله باید به مصاف نماینده کردستان برود و در صورت پیروزی در این مسابقه، زندانبانان همدانی جواز حضور در مرحله نیمه نهایی مسابقات را کسب خواهند کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha