همه زندان های سطح استان کردستان فرسوده هستند

مدیر کل زندان های استان کردستان گفت: متأسفانه همه زندان های سطح استان فرسوده هستند و برای بهسازی آن ها نیازمند اعتبارات ویژه هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کردستان، مجتبی محمدی در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: تمام زندان های سطح استان فرسوده هستند و نیازمند اعتبارات عمرانی برای بهسازی و ارتقای خدمات به زندانیان هستند.

وی افزود: در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان نیز یک تکلیف قانونی برای ما ایجاد شده است که برای بهسازی و ارتقای خدمات به زندانیان از اعتبارات استانی بهره بیشتری ببریم لذا امیدواریم با نگاه ویژه مسئولان استانی این مهم محقق شود.
محمدی اعلام کرد: کارهای عمرانی در زندان مرکزی سنندج برای ساخت آشپزخانه، نانوایی و سردخانه شروع شده و بهسازی زندان های سقز، مریوان و بانه هم شروع شده است.
وی تصریح کرد: کار زندان ها شبانه روزی است و اگر در اعتبارات عمرانی کمک شویم تا خرداد ماه سال آینده مبحث بازسازی را در همه زندان های استان تمام می کنیم و تا هفته قوه قضاییه سال آینده کار عمرانی در زندان های فعلی استان تمام خواهد شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha