دادستان گیلان با زندانیان زندان مرکزی رشت دیدار کرد

فلاح میری دادستان دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان به همراه معاونین و قضات وارد پوسته داخلی زندان شده ودر کتابخانه مرکزی به دیدار چهره به چهره با زندانیان بندهای مختلف پرداخته و به درخواست ها و مشکلات قضایی آنان پاسخ دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان گیلان،دادستان عمومی و انقلاب استان گیلان به همراه معاونین و قضات دیگر شعبات با حضور در زندان مرکزی رشت ضمن بازدید از واحد اشغال و حرفه اموزی به بررسی درخواست ها ی زندانیان پرداختند .

در این دیدار فلاح میری دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان به همراه معاونین و قضات وارد پوسته داخلی زندان شده ودر کتابخانه مرکزی به دیدار چهره به چهره با زندانیان بندهای مختلف پرداخته و به درخواست ها و مشکلات قضایی آنان پاسخ دادند.

گفتنی است در این بازدید 4 ساعته بیش از 150 نفر از زندانیان درخواست ها و مشکلات قضایی خود را به صورت مستقیم با مسئولان قضایی در میان گذاشتند.

فلاح میری در خصوص ایجاد غرفه در سطح شهر به جهت فروش و عرضه هر چه بیشتر محصولات زندانیان برای کسب درآمد بهتر گروه هدف دستورات لازم را صادر کرد ، وی همچنین به جهت ترغیب ، شوق و اشتیاق هر چه بیشتر مددجویان به اشتغال و حرفه آموزی دستوراتی مبنی به اعطای امتیازات حقوقی و ارفاقات قانونی را نیز صادر کرد .

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha