تقدیر فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌ها از سربازان وظیفه سادات و ساعی زندان‌های قم

آئین تقدیر از سربازان وظیفه سادات و ساعی زندانهای استان قم با حضور فرمانده یگان حفاظت سازمان زندانهای کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قم، در این مراسم که در حسینیه شهدای زندان مرکزی قم برگزار شد سرهنگ ضیاء بخش فرمانده یگان حفاظت سازمان زندانهای کشور در جمع سربازان وظیفه گفت:قدر دوران خدمت سربازی را بدانید و نگذارید این دوران به بطالت بگذرد.

تقدیر از سربازان وظیفه سادات و ساعی زندانهای قم

وی همچنین ضمن تشکر از پرداخت به موقع حقوق سربازان وظیفه توسط اداره کل زندانهای قم، از بخشش اضافه خدمت سربازان خبر داد و گفت: در صورت اعلام رضایت فرماندهان یگان، این اضافه خدمت بخشیده خواهد شد.

در ابتدای این مراسم علی اصغر رنجبر مدیر کل زندانهای استان ضمن خیر مقدم به فرمانده یگان حفاظت سازمان گفت: فرصت سربازی و خدمت به کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای شما جوانان بسیار گرانبهاست چرا که بایستی از این بازه زمانی سنی در جهت مهارت افزایی و افزایش سطح دانش و معلومات خود بهره ببرید.

تقدیر از سربازان وظیفه سادات و ساعی زندانهای قم

گفتنی است سرهنگ ضیاء بخش به مناسبت دهه ولایت و عید غدیر به کلیه سربازان وظیفه زندانهای استان یک روز مرخصی تشویقی و به سربازان سادات دو روز مرخصی اعطاء نمود.

تقدیر از سربازان وظیفه سادات و ساعی زندانهای قم

همچنین پس از این مراسم، سربازان وظیفه در کنار فرمانده خود و مدیر کل زندانهای استان، نماز را اقامه و ناهار خود را که متبرک بود به نذری مسجد مقدس جمکران، خوردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha