دیدار رئیس سازمان زندان‌ها و استاندار کرمانشاه/ تأکید بر انتقال زندان مرکزی کرمانشاه به خارج از بافت مسکونی

رئیس سازمان زندان‌ها و استاندار کرمانشاه در نشستی بر انتقال زندان مرکزی این استان به خارج از فضای مسکونی مردم تأکید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، دکتر غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها عصر امروز، 13 تیرماه در سفر استانی خود با دکتر محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه به دیدار و گفتگو نشست.

ظرفیت مولدسازی فرصت خوبی برای انتقال زندان‌های قدیمی است
در ابتدای این دیدار دکتر محمدی با تبریک اعیاد قربان و غدیرخم، اهداف اصلاحی و تربیتی زندانیان را مهمترین ماموریت سازمان زندان‌ها دانست و در این ارتباط تأکید کرد؛ یکی از برنامه‌های جدی ما برای این هدف، توسعه فضاهای کارگاهی به منظور حرفه‌آموزی و اشتغال زندانیان است.

وی همچنین با اشاره به مصوبه مولدسازی خاطرنشان ساخت؛ ظرفیت مولدسازی، فرصت خوبی برای انتقال زندان‌های قدیمی و مستقر در بافت شهری، به فضای خارج از بافت مسکونی شهرهاست که تحققش برای شهروندان مطلوب خواهد بود. از طرفی احداث فضاهای جدید هم می‌تواند زیرساخت لازم را برای اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی در زندان‌ها تامین کند.

دیدار رئیس سازمان زندان‌ها و استاندار کرمانشاه/ تأکید بر انتقال زندان مرکزی کرمانشاه به خارج از بافت مسکونی

رئیس سازمان زندان‌ها در این راستا ابراز امیدواری کرد که با همکاری استانداری کرمانشاه، بتوانند گام مناسبی برای اجرای مصوبه مولدسازی و انتقال زندان کرمانشاه به خارج از شهر بردارند.

انتقال زندان کرمانشاه را جزئی از دغدغه خودمان می‌دانیم
استاندار کرمانشاه نیز در این دیدار با بیان اینکه زندان یکی از ضرورت‌های غم‌انگیز است، به مسأله زندان کرمانشاه اشاره داشت و افزود: مساله زندان‌های استان بویژه انتقال زندان کرمانشاه به خارج از بافت شهری قطعا یکی از دغدغه‌های ماست.

محمدطیب صحرایی اینگونه نیز اعلام کرد؛ در بحث انتخاب زمین مناسب، کارهای کارشناسی صورت گرفته تا همه جوانب به نحو شایسته پیش برود. تلاش ما هم این است که در کوتاه‌ترین زمان انتقال زندان شکل بگیرد.
گفتنی است در این نشست مدیران ستادی هر دو دستگاه نیز حضور داشتند و درباره موضوعات مطرح‌شده به گفتگو پرداختند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha