دیدار مدیران‌کل زندان‌های خراسان رضوی با دیوان محاسبات استان و نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی

حسینی مدیر کل زندان‌های خراسان رضوی با هدف توسعه و تقویت مناسبات بین دستگاهی با پری پور مدیر کل دیوان محاسبات استان و آذری نماینده مردم شریف قوچان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون عمران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خراسان رضوی؛ حسینی مدیر کل زندان‌های استان در این دیدار ضمن قدردانی از تعامل موثر دیوان محاسبات استان با مجموعه زندان‌ها گفت: راهکار عملی برون رفت از چالش‌ها و کمبودهای اعتباری نگاه علمی و درک صحیح سیاست گذاران مالی است که الحمدالله این شناخت و درک در مجموعه دیوان محاسبات نسبت به مشکلات زندان‌های استان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد با توجه به اینکه زندان‌ها مراکز صرفاً خدماتی و مصرفی هستند و این خدمات در تمامی حوزه‌ها اعم از انرژی، غذا، بهداشت، درمان، آموزش، اشتغال و... به صورت مستمر و شبانه روزی در حال ارائه به زندانیان است، ضروریست تا زندانها در سیاست گذاری بودجه و اعتبارات مورد توجه ویژه قرار گیرند.

حسینی ضمن تاکید بر لزوم تقویت اعتبارات مصوب زندان‌های استان گفت: برای حل مشکلات پایدار زندان‌های خراسان رضوی چاره‌ای جز ترمیم اعتبارات وجود ندارد و در این خصوص امیدواریم تا مجموعه مدیران استانی با نگاه حمایتی زندان‌های استان را پشتیبانی کنند. مدیر کل زندان‌های خراسان رضوی در ادامه با اشاره به این موضوع که رسالت اصلی نظام زندانبانی اسلامی، اصلاح و تربیت مجرمین است گفت: در صورتی که زیرساخت و فضای مناسب برای اجرای اقدامات و برنامه‌های تربیتی وجود داشته باشد قطعاً خدمات و اقدامات تربیتی با اثرگذاری مطلوب به نتیجه می‌رسد. پری پور مدیر کل دیوان محاسبات خراسان رضوی نیز در این دیدار ضمن تأیید مشکلات اعتباری پیش روی مجموعه زندان‌ها گفت: برای حل کمبودهای اعتباری باید مشکلات و راهکارها با نگاه حل مسئله مورد توجه مدیران استانی در سطوح مختلف ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مجمع نمایندگان استان قرار گیرد تا با بسیج همه ظرفیت ها توسعه و تحول را در این خصوص شاهد باشیم .

دیدار مدیر کل زندان‌های خراسان رضوی با مدیر کل دیوان محاسبات استان و نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی

دکتر آذری نماینده مردم شریف قوچان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیته عمران نیز پس ارائه گزارش تفصیلی وضعیت پروژه های عمرانی زندانها توسط مدیرکل زندانهای استان گفت : با اجماع نظر در مجمع نمایندگان استان و همچنین استفاده از سایر ظرفیت های ملی و استانی و رایزنی های لازم با دولت ، مصمم هستیم مسأله انتقال زندانها به خارج از بافت شهری را در استان خراسان رضوی محقق کنیم. وی ابراز امیدواری با توجه به پیگیری ها و دغدغه مدیرکل زندانهای استان در خصوص وضعیت پروژه های عمرانی و سایر مشکلات زندانها به زودی نشست مشترک با مجمع نمایندگان خراسان رضوی برنامه ریزی خواهد شد که در این نشست به صورت تخصصی و ویژه جهت رفع چالش‌های موجود اتخاذ تدبیر خواهد شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha