ایجاد اشتغال برای 73 درصد زندانیان در استان کردستان محقق شد

مدیرکل زندان ها، اقدامات تأمینی و تربیتی استان کردستان گفت: تا پایان سه ماهه نخست امسال میزان اشتغال زندانیان محکوم در استان به 73.4 درصد رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان ها، اقدامات تأمینی و تربیتی استان کردستان، مجتبی محمدی اظهار کرد: در سه ماهه اول سال1402 تعداد زندانیان اشتغال به کاردر استان با رشد چشمگیری مواجه شده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 50 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: هم اکنون 73.4 درصد محکومین در زندان های استان دارای شغل هستند و این روند روبه رشد با تلاش همکاران ما در حال ارتقاست.

مدیرکل زندان ها، اقدامات تأمینی و تربیتی استان کردستان خاطرنشان کرد: اشتغال ایجاد شده در سطح زندان های استان بوده و با برنامه ریزی های صورت گرفته در آینده نزدیک این مهم با مشارکت خیرین و کارآفرینان داخل و خارج استان گسترش خواهد یافت.

محمدی افزود: در گام بعدی علاوه بر زندانیان تلاش خواهیم کرد که با برگزاری دوره های حرفه آموزی برای خانواده های آنان نیز زمینه های لازم برای ورود به بازار کار و حمایت مالی را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در قالب بنیاد تعاون زندانیان استان کردستان و انجمن های حمایت از زندانیان در ایام مختلف سال حمایت های ویژه ای از زندانیان و خانواده های آنان صورت می گیرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha