زندان مرکزی همدان به دستگاه ایکس ری مجهز شد

در راستای اجرای اولویت اول سازمان زندان های کشور و ارتقاء سطح امنیت در پوسته داخلی زندانها، زندان مرکزی همدان به دستگاه ایکس ری مجهز شد.

زندان مرکزی همدان به دستگاه ایکس ری مجهز شد

با هدف ارتقاء سطح امنیت در زندانها و در راستای اجرای اولویت های سازمانی زندانهای کشور در سال جاری زندان مرکزی همدان به دستگاه ایکس ری مجهز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، با هدف تامین امنیت و بهبود کیفیت شرایط حفاظتی و جلوگیری از ورود اشیاء ممنوعه به زندان، دستگاه ایکس ری زندان مرکزی راه اندازی شد.

حمزه بروجنی سرپرست زندان های استان همدان با اشاره به طرح مولد سازی زندان ها گفت: در اولویت اول از اولویت های پنجگانه ابلاغی ریاست سازمان زندانها بر انتقال زندان های فرسوده به بیرون از شهرها و استفاده از تجهیزات امنیتی تاکید شده است. در این راستا اقدامات اولیته جهت انتقال دو زندان شهرستان های نهاوند و تویسرکان انجام شده است.

بروجنی افزود: تامین امنیت و پاکسازی فضای زندان ها سبب می شود بستر برای اجرای برنامه های فرهنگی و اصلاحی فراهم گردد و احتمال وقوع رفتارهای پرخطر را کاهش می دهد.

سرپرست زندان های همدان تصریح کرد: استفاده از امکانات و تجیزات مدرن و هوشمندسازی محیط زندان ها علاوه بر تامین امنیت و نظارت دقیق بر کنترل اقلام ورودی، از فرسودگی نیروی کار نیز جلوگیری می کند و سبب می شود تا کارکنان زندان کارایی بیشتری در محیط کار داشته باشند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha