اخلاق‌محوری و حسن خلق در محیط کار منجر به جهش عملکرد و کارایی سازمان می‌شود

سرپرست زندان های همدان ضمن بازدید از فضای فیزیکی اردوگاه کاردمانی و حرفه آموزی با زندانیان این مرکز دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، بروجنی سرپرست زندان های استان از بخش های مختلف اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان بازدید کرد.

شیرمحمدی رئیس اداره حفاظت، پورسینا رئیس اداره فرهنگی، نوری فرمانده یگان حفاظت و آبگون مسئول روابط عمومی اداره کل زندان های استان، با همراهی رئیس و جمعی از کارکنان اردوگاه کاردرمانی همدان سرپرست زندان های همدان را در طول بازدید همراهی کردند.

در ابتدای ورود و پس از برگزاری مراسم استقبال، حمزه بروجنی سرپرست زندان های همدان با حضور در آشپزخانه روند طبخ و توزیع غذا و کیفیت مواد خوراکی را از نزدیک بررسی کرد. جضور در آسایشگاه سربازان وظیفه، بررسی اقدامات و فعالیت های فرهنگی، سرکشی از کارگاه های اشتغال و سایت اداری از دیگر بخش های این بازدید بود.

بروجنی همچنین از فعالیت های عمرانی و ساختمان جدید این مرکز بازدید کرد و به رئیس این مرکز توصیه کرد با هدف کاهش انرژی و جلوگیری از فرسودگی نیروی انسانی به دلیل پراکندگی فضای نگهداری، کارگروهی در راستای استفاده بهینه از ابنیه و متمرکز شدن مجموعه ایجاد شود تا بهترین تصمیم ممکن در این زمینه اتخاذ شود.

بروجنی در دیدار با زندانیان این مرکز ضمن رسیدگی به مشکلات و درخواست های رفاهی و بهداشتی آنها، دستورات و رهنمودهای لازم در راستای رسیدگی به مطالبات قضایی آنها را نیز صادر کرد.

سرپرست زندان های استان همدان در پایان این بازدید که بیش از 5 ساعت به طول انجامید در جلسه ای با کارکنان اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی بر اخلاق مداری کارکنان تاکید کرد و گفت: حسن خلق و اخلاق محوری موجب جهش عملکرد کارکنان می شود و کمک می کند تا مجموعه در رسیدن به اهداف تعیین شده با سرعت بیشتری حرکت کند.

وی تصریح کرد: تمامی اقدامات و فعالیت های زندانبانی در حوزه های مختلف فرهنگی، اشتغال، قضایی، بهداشتی و ... باید بر طبق برنامه ای مدون و اصولی تدوین و اجرا شود تا نقشه راهی واضح و روشن برای رسیدن به اهداف در دست داشته باشیم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha