برگزاری آیین افتتاحیه دومین المپیاد ورزشی کارکنان زندان‌های استان یزد

همزمان با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و و روز جهانی المپیک در راستای اجرای تقویم سالیانه فرهنگی ورزشی سازمان زندان‌ها دومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان زندان‌های استان یزد با حضور مسئولین استان آغاز به کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره‌ کل زندان‌های استان یزد، آیین افتتاحیه دومین المپیاد ورزشی کارکنان زندان‌های استان یزد با حضور دکتر رضا مقبلی مدیرکل زندان‌ها، علیرضا محمدی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردکان و همچنین جمعی از مسئولین در سالن ورزشی ولایت زندان اردکان برگزار شد.

مدیرکل زندان‌های استان یزد ضمن تقدیر از عوامل برگزاری این المپیاد گفت: بی‌شک منشاء بسیاری از بیماری‌های جسمی و روانی، بی‌تحرکی و عدم ورزش است و امروزه از ورزش به خصوص ورزش‌های گروهی به عنوان یک روش درمانی در راستای اصلاح و تربیت استفاده می‌شود و با توجه به اینکه کار در زندان بسیار سخت، پراسترس و فرسایشی است، به همین دلیل توجه به ورزش و سلامت جسمی کارکنان از ضروریات است.

رضا مقبلی در ادامه هدف از برگزاری این المپیاد را تقویت نیروی جسمی کارکنان در راستای خدمت صادقانه در سنگر اصلاح و تربیت دانست و گفت: پرداختن به تفریحات سالم و ورزش‌های تیمی و گروهی علاوه بر اینکه موجب نشاط و شادابی افراد می‌شود فرصتی برای سازندگی روح و روان و ایجاد وحدت و همدلی در نتیجه افزایش بازدهی فردی و گروهی است.

گفتنی است در این المپیاد، کارکنان در رشته های فدارت.فوتبال دستی.تنیس روی میز و فوتسال و 60 نفر به رقابت خواهند پرداخت و درآیین اختتامیه به تیم ها و نفرات برتر جوائزی به رسم یادبود اهداء خواهد شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha