«مقاومت و ایستادگی» پیام شهدای هفتم تیر

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح کشور گفت: شهید «بهشتی» و یارانش به عنوان راست قامتان این انقلاب لحظه‌ای در دفاع از اسلام و انقلاب و ارزش‌ها و حاکمیت اسلامی تردید به خودشان راه ندادند و این پیام مقاومت و ایستادگی برای همگان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام «سیدضیاءالدین آقاجانپور» امروز در مراسم گرامیداشت شهدای والامقام هفتم تیر و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در بیرجند، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی به عنوان یک معجزه قرن بود و کسی فکرش را هم نمی‌کرد.

وی گرامیداشت شهدای والامقام هفتم تیر و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، تبیین کرد: شهید آیت‌الله «بهشتی» و یارانش به عنوان راست قامتان این انقلاب لحظه‌ای در دفاع از اسلام و انقلاب و ارزش‌ها و حاکمیت اسلامی تردید به خودشان راه ندادند و این پیام مقاومت و ایستادگی برای همگان است.

وی با تأکید بر اینکه این شهدا برای ما تنها یک پیام دارند که آن مقاومت و ایستادگی است، تصریح کرد: شهید «بهشتی» با اقتدا به امام حسین(ع) اهل سازش نبود و امروز منطق و سیاست جمهوری اسلامی همان منطق امام حسین(ع) است.

شایان ذکراست: در این مراسم «آذرمهری»معاون سلامت،اصلاح و تربیت زندان های استان و جمعی از همکاران اداره کل ،بازداشتگاه عمومی،زندان مرکزی در این مراسم حضور داشتند.

انتهای خبر/


«مقاومت و ایستادگی» پیام شهدای هفتم تیر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha