سرکشی از 72 خانواده زندانی نیازمند در خراسان جنوبی

به مناسبت هفته قوه قضائیه معاون سلامت،اصلاح و تربیت،روسای زندان ها،بازداشتگاه عمومی وکانون اصلاح و تربیت زندان های خراسان جنوبی از 72 خانواده نیازمند زندانیان در سطح استان سرکشی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی،معاون سلامت،اصلاح و تربیت زندان های استان با اشاره به اولویت سازمان مبنی بر ارتقای برنامه‌های حمایتی برای خانواده‌های نیازمند زندانیان گفت: توسعه اقدامات حمایتی به سبب تاثیر مثبت آن بر سلامت جامعه، کاهش بازگشت مجدد زندانیان و حفاظت از حریم خانواده یک ضرورت بوده و سعی می‌کنیم که سرکشی از این خانواده‌ها بصورت هدفمند و پایدار انجام شود.

«مجید آذرمهری»افزود: به مناسبت هفته قوه قضائیه از 72 خانواده زندانیان نیازمند در سطح استان سرکشی انجام وبه طور ویژه نیازمندی های این خانواده ها بخش توسط انجمن های حمایت زندانیان و بخش عمدی که قضایی بود به واحدهای مدکاری،قضایی و حتی دادگستری نیز اعلام شد.

وی متذکرشد: همه سازمان ها و ارگان ها جامعه باید نقش حمایتی داشته باشند و خانواده زندانیان را بعنوان یک قشر آسیب پذیر مورد حمایت قراردهند.

وی اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده معاونین ستادی،روسای زندان ها،کانون اصلاح و تربیت بیرجند و بازداشتگاه عمومی در هفته قوه قضائیه از 72 خانواده زندانی نیازمند سرکشی کردند.

وی عنوان کرد: در این بازدیدها به هر خانواده یک سبد حمایتی به ارزش 2 میلیون تومان اهداء و برای خانواده های که دارای فرزند بودندهدایایی اهداو همچنین مشکلات قضایی،اجاره بهاء محل سکونت،اوقات فراغت فرزندان و... مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است: زندان های بیرجند،طبس،قاین،فردوس،نهبندان،بازداشتگاه عموی و کانون اصلاح و تربیت بیرجند به طور همزمان سرکشی از خانواده زندانیان را انجام دادند.

انتهای خبر/

سرکشی از 72 خانواده زندانی نیازمند در خراسان جنوبی

سرکشی از 72 خانواده زندانی نیازمند در خراسان جنوبی

سرکشی از 72 خانواده زندانی نیازمند در خراسان جنوبی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha