تجلیل از همسران وخانواده 15 نفر از همکاران ساعی زندان‌های استان یزد

در راستای اولویت چهارم سازمان زندان‌ها و همزمان با هفتمین روز از هفته بزرگداشت قوه قضاییه از همسران و خانواده پانزده نفر از همکاران ساعی زندان‌های استان یزد با حضور مسئولین تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان یزد، آیین تجلیل از همسران و خانواده 15 نفر از همکاران ساعی زندان‌های استان یزد در آخرین روز از هفته بزرگداشت قوه قضاییه با حضور رضا مقبلی مدیرکل زندانهای استان یزد و سید عربی مشاور رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی - شهرداری یزد در کانون اصلاح و تربیت برگزار و از همسران کارکنان ساعی تقدیر به عمل آمد.

مدیرکل زندان‌های استان یزد ضمن تبریک هفته قوه قضاییه از همکاران ساعی زندان‌های استان یزد و همچنین از حمایت‌های بی دریغ خانواده‌ها قدردانی نمود و نقش خانواده ها را در تحقق اهداف و رسالت‌های سازمانی یادآور شد.

مقبلی با اشاره به اینکه شغل زندانبانی در طول تاریخ کاری سخت و دشوار بوده و هست بیان نمود: اما خدا را شاکریم که در زندان‌ها خدمت می کنیم چراکه در راستای آیه شریفه "و من احیاها فکانما احیا الناس جمیعا" که نماد سازمان زندان‌هاست گام برداشته ایم تا با اصلاح و تربیت و احیا حتی یک زندانی آخرت خود را بتوانیم بسازیم و خدمتی بزرگ به بشریت نماییم.

گفتنی است این آیین با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی - شهرداری یزد  برگزار و هنرمندان نمایش و موسیقی به هنرنمایی پرداختند و نوجوان با استعداد یزدی نیز حافظ خوانی دلنشینی را اجرا نمود .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha