240 نفر در مسابقات ورزشی زندان رجایی شهر شرکت کردند

به مناسبت بزرگداشت دهه ولایت و امامت، واحد فرهنگی تربیتی زندان رجایی شهر اقدام به برگزاری یک دوره مسابقات ورزشی نموده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران،به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت و ارتقاء روحیه نشاط، همکاری و تعاون، یک دوره مسابقات ورزشی در سه گروه مددجویان، کارکنان و سربازان وظیفه برگزار شد.
مسابقات ورزشی به مدت سه روز در رشته‌های فوتسال، فوتبال دستی و گل کوچک برای مددجویان، فوتسال و دومیدانی ویژه سربازان وظیفه و فوتسال برای کارکنان برگزار گردید.
برگزاری مسابقات ورزشی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی سبب غنی سازی اوقات فراغت، ایجاد مودت و برخورداری از روحیه پهلوانی مددجویان می گردد.
واحد فرهنگی تربیتی زندان رجایی‌شهر با هدف ارتقاء روحیه خدمتی و کیفی سازی خدمات ارائه شده توسط سربازان در طول دوران مقدس سربازی اقدام به برگزاری برنامه های مختلف ورزشی نموده است.
همچنین شرکت کارکنان در رشته‌ها و مسابقات ورزشی سبب سلامت جسمی و روحی و افزایش میزان راندمان کاری و بهره وری بیشتر برای حصول به سیاست‌های سازمانی می شود.
شایان ذکر است: مسابقات ورزشی با رقابت تعداد 180 نفر از مددجویان، 40 نفر از سربازان وظیفه و 20 نفر از کارکنان زندان رجایی شهر برگزار و به نفرات برتر هر رشته ورزشی، جوایزی اهداء شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha