رسیدگی ویژه به ۴۰ خانواده زندانی بی‌بضاعت در خراسان رضوی 

به مناسبت هفته قوه قضائیه مدیران و مددکاران زندان های استان خراسان رضوی از ۴۰ خانواده نیازمند زندانیان در سطح استان سرکشی کردند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان رضوی، در راستای تکالیف سازمانی مبنی بر توسعه خدمات حمایتی ویژه خانواده زندانیان نیازمند ، به مناسبت هفته قوه قضائیه مدیران و مددکاران زندان‌های خراسان رضوی از ۴۰ خانواده زندانیان بی بضاعت سرکشی کردند و بصورت ویژه نیازمندیهای این خانواده ها را احصا و حمایت‌های لازم را برقرار کردند.
حسینی مدیرکل زندانهای خراسان رضوی توجه ویژه به خانواده زندانیان را تکلیف اجتماعی مجموعه زندانها برشمرد و خاطرنشان کرد: در این خصوص همه ارکان جامعه باید نقش حمایتی داشته باشند و خانواده زندانیان را بعنوان یک قشر آسیب پذیر در برابر آسیبهای اجتماعی حمایت و محافظت کنند.

رسیدگی ویژه به ۴۰ خانواده زندانی بی بضاعت در خراسان رضوی 
بر اساس این گزارش در این سرکشی ها نیازمندی های معیشتی، ،تحصیلی،درمانی ،اقلام ضروری زندگی ،مسکن و... خانواده ها مورد بررسی قرار گرفت و در جهت رفع این مشکلات بر اساس اولویت های ضروری با استفاده از منابع انجمن های حمایت زندانیان و کمک های خیرین و سایر ظرفیتهای اجتماعی به صورت اورژانسی اتخاذ تدبیر شد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha