آزادی 50 زندانی در بازدید دادستان مرکز استان همدان از اردوگاه کاردرمانی استان

به مناسبت هفته قوه قضائیه خانجانی دادستان مرکز استان با همراهی جمعی از مسئولان قضایی و معاون مالی اداره کل زندان های استان از اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه خانجانی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب همدان به همراه رضاپور معاون دادستان دادسرای عمومی و انقلاب همدان و همچنین عظیمی دادیارناظر برزندان همدان، محمودوند دادستان کبودرآهنگ، مرادی قاضی اجرای احکام همدان و حنیفه دادیار اجرای احکام به همراه افشون معاون اداری و مالی اداره کل زندان های استان همدان و تقی نیام رئیس اداره قضایی اداره کل جهت بررسی و رسیدگی به مشکلات قضایی زندانیان اردوگاه کاردرمانی همدان وارد این مرکز شدند.

در این بازدید که حدود 5 ساعت به طول انجامید، خانجانی دادستان همدان و سایر مسئولان قضایی از قسمتهای مختلف بند داخله، کارگاه های قالیبافی، خیاطی و معرق کاری بازدید کردند و از نزدیک و با 150 نفر از زندانیان دیدار و گفتگو کردند.

خانجانی دادستان مرکز استان پس از بررسی درخواست های زندانیان این مرکز با آزادی 10 نفر و مرخصی پایان حبس 30 زندانی موافقت کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha