قاضی ناظر برزندان در ندامتگاه تهران بزرگ مستقر شد

جلسه هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری جهت بررسی مسائل و مشکلات محکومان حوزه قضایی شهرستان ری و راه های تعامل ندامتگاه تهران بزرگ با انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری در محل سالن جلسات ندامتگاه تهران بزرگ برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، جلسه هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری با حضور قاسم زاده رییس دادگستری و رحیمی دادستان عمومی و انقلاب آن شهرستان به همراه باقی پور رییس مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج استان تهران، مزدارانی مدیر ندامتگاه تهران بزرگ و جمعی از اعضای هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان در محل سالن جلسات ندامتگاه تهران بزرگ برگزار شد

رحیمی دادستان شهرستان ری با اشاره به خدمات حمایتی انجمن از خانواده‌های مددجویان گفت: دغدغه ما حل مشکلات خانواده زندانیان است و با توجه به تعاملاتی که بین انجمن حمایت و زندان وجود دارد، اقدامات انجام گرفته موجب کاهش‌های آسیب‌های اجتماعی در جامعه می شود.

دادستان شهرستان ری ادامه داد: دادگستری شهر ری اقدامات مناسبی در مباحث کیفری و نهادهای ارفاقی برای کاهش جمعیت کیفری انجام داده است ضمن این که در بازدید قبلی مباحث مربوط به زندانیان، پرونده های آنان و همچنین خلاء های موجود در بین دادسرا ها و زندان مشهود بود که جهت برطرف شدن این مشکلات یک قاضی ناظر بر زندان جهت حوزه قضایی شهرستان ری به صورت ویژه در ندامتگاه تهران بزرگ مستقر گردید تا مسائل مربوط به اجرای احکام در این ندامتگاه حل گردد.

در ادامه قاسم زاده رییس دادگستری شهرستان ری با اشاره به مشکلات خانواده‌های زندانیان و رفع مشکلات آنان در نبود سرپرست خانواده گفت: انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری اقدامات مناسبی را در مبحث کمک به خانواده‌های زندانیان انجام داده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

رییس دادگستری شهرستان ری افزود: از آنجا که خانواده همیشه همسو با فرد خطاکار و زندانی نیست نگاه ما بیشتر به خانواده‌های زندانیان و افراد تحت تکفل آن‌ها می باشد تا کمتر دچار آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی ناشی از حبس سرپرست خانوار شوند.

وی در خاتمه سخنان خود گفت: به همکاران قضایی خود تاکید می کنیم، نهایت احتیاط را در صدور حکم زندان برای افراد با جرایم سبک انجام دهند تا عواقب حبس متوجه خانواده زندانی نشود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha