اعلام آمادگی کارآفرینان کردستانی برای ایجاد کارگاه تولید و بسته‌بندی در اردوگاه کامیاران

مدیر نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان استان کردستان گفت: همزمان با سومین روز از هفته قوه قضاییه و با پیگیری های صورت گرفته اولین افراد خیر حامی اشتغال استان آمادگی خود را برای ایجاد کارگاه تولید و بسته بندی در اردوگاه کامیاران کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کردستان ، حنیفی مدیر نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان استان کردستان در سومین روز از هفته قوه قضائیه از گروه صنایع غذایی خسروپور در شهرک صنعتی شماره یک سنندج بازدید به عمل آورد.
وی از بخش های مختلف تولیدی این گروه صنایع غذایی بازدید نموده و توافق حضور و سرمایه گذاری این گروه صنایع تولیدی به منظور اشتغال زایی برای زندانیان استان نهایی شد.
گروه صنایع غذایی خسرو پور بر اساس این توافق در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی کامیاران سرمایه گذاری نموده و اقدام به راه اندازی کسب و کار ویژه زندانیان خواهد کرد.

اعلام آمادگی کارآفرینان کردستانی برای ایجاد کارگاه تولید و بسته بندی در اردوگاه کامیاران
همچنین پس از توضیحات مدیر نمایندگی از اهداف بنیاد تعاون و اهمیت توسعه اشتغال پایدار و مولد برای بازاجتماعی زندانیان و جلوگیری از بازگشت مجدد آنان به زندان، آقایان امید رضوانی و آزاد خسروپور به عنوان اولین افراد حامیان اشتغال زندانیان استان آمادگی خود را برای نقش آفرینی در این حوزه اعلام کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha