اقدامات ارزشمندی در مجموعه زندانهای استان قزوین صورت گرفته است

امام جمعه موقت تهران گفت: اقدامات ارزشمندی در مجموعه قضایی و زندانهای استان قزوین صورت گرفته و موجب شده تا در بیشتر جرایم با کاهش قابل توجه روبرو شویم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمد ابوترابی فرد در مراسم گرامیداشت هفته قوه قضاییه که با حضور استاندار قزوین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی در سالن عدالت دادگستری کل استان برگزار شد؛ اظهار داشت: این روزها یادآور شخصیت متفکر و عالم سیاست مداری است که نقش تعیین کننده ای در کشور داشته است و به درستی امام خمینی(ره) فرمودند که شهید بهشتی یک ملت است.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی در این مقطع حیات خود با بهره مندی از ظرفیت های ویژه حجت الاسلام اژه ای و استفاده از تجارب کارشناسان و صاحب نظران، دارای منزلت و جایگاه ویژه ای است که با کنار گذاشتن سلایق شخصی عوامل انسانی به مجموعه قضایی نظم بخشیده است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد ضمن اشاره به بازدید خود از زندان مرکزی قزوین،عنوان کرد: استان قزوین در حوزه اشتغال زندانیان در جایگاهی خوبی قرار دارد به طوری که بخشی از زندانیان با توجه به مهارت هایی که دارند با علاقه و پشتکار در داخل و بیرون از زندان مشغول فعالیت هستند و حتی برای حمایت از بنیان خانواده برای تعدادی از خانواد زندانیان نیز اشتغال زایی شده است.

امام جمعه موقت تهران بیان داشت: انصافا محیط زندان به مدرسه ای برای رشد اخلاقی ومهارتهای هنری، ورزشی واقتصادی تبدیل گردیده است.امیدوارم با اراده جدی مسؤلین قضائی استان، بویژه دادستان محترم شاهد کاهش معنا دار جرائم کیفری باشیم وبا استفاده از پابندهای الکترونیکی، جمعیت حاضر در زندان های استان کاهش جدی یابد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha