کارشناس مذهبی برنامه سمت خدا در مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام زندان زابل:دنیا برای مومن زندان است

همزمان با دهه اول محرم و ایام سوگواری سید وسالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام وهفتاد و دوتن از یاران با وفایش، حجت الاسلام حبیب الله فرحزاد کارشناس مذهبی برنامه سمت خدا در شبکه 3 به اتفاق حاج مسعود زمانی مداح اهل بیت علیه السلام با حضور در زندان شهرستان زابل در جمع زندانیان  به ایراد سخنرانی و مرثیه سرایی پرداختند .    

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های سیستان و بلوچستان،کارشناس مذهبی برنامه سمت خدا گفت:دنیا برای مومن زندان است و در طول مدت حبس اگر فرد مومن به دنبال تقرب به خدا و انس با اهل بیت علیه السلام باشد راه سعادت و عاقبت بخیری خود را پیدا خواهد کرد .

    حجت الاسلام فرحزاد در ادامه افزود:خداوند توبه کنندگان را دوست می دارد و با توسل بر اهل بیت علیه السلام هیچگاه نا امید از درخانه خدا بر نخواهیم گشت و از حکمت حکیمانه خدا هم نباید غافل شد .

    در ادامه حاج مسعود زمانی ذاکر اهل بیت علیه السلام با ذکر مصیبت بر مصائب حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و مرثیه خوانی سوگواران را به فیض رساند .

   همچنین مشابه همین مراسم نیز با حضور حجت الاسلام فرحزاد و حاج مسعود زمانی مداح اهل بیت علیه السلام در بند نسوان زندان زابل برگزار شد .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha